دهکده دانلود رایگان
مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

 دانلود مجموعه کامل کلاه قرمزی 93

(شامل 15 قسمت نوروز + 3 قسمت مناسبتی)

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

بدون شک کلاه قرمزی محبوب ترین برنامه عروسکی برای ما ایرانی هاست. شخصیت کلاه قرمزی برای اولین بار در سال 1371 در برنامه ای با عنوان صندوق پست در تلویزیون ظاهر شد. در این برنامه که با حضور ایرج طهماسب به عنوان مجری پخش میشد، کلاه قرمزی فقط به عنوان مهمان حضوری چند دقیقه ای داشت. اما آنقدر محبوب شد که به زودی به عنوان شخصیت محوری برنامه قرار گرفت و مجموعه های تلویزیونی زیادی تا امروز با حضور او به عنوان نقش اصلی ساخته شده است.

 

چند فیلم سینمایی نیز بر اساس نقش کلاه قرمزی ساخته شده است که هرکدام جزو پرفروش ترین فیلم های سال شدند. از جمله این فیلم ها میتوان به کلاه قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و سروناز، و کلاه قرمزی و بچه ننه اشاره کرد.

 

طرفداران اصلی کلاه قرمزی، بچه های دهه 60 هستند. به همین دلیل هم وقتی در چند سال اخیر برنامه های نوروزی کلاه قرمزی پخش میشود، بیشتر بچه های دهه 60 که امروز بزرگ شده اند پای تلویزیون مینشینند. این موضوع را حتی سازندگان این برنامه هم میدانند. برای همین هم هست که بسیاری از طنز های این برنامه فقط برای بزرگتر ها قابل درک است.

 

 

در این مطلب، مجموعه کامل کلاه قرمزی 93 را برای شما آماده کرده ایم.

این مجموعه شامل 15 قسمت نوروز 93 به علاوه 3 قسمت مناسبتی است (قسمت های ویژه عید مبعث، جام جهانی، و عید فطر)

 

 


موضوعات مرتبط: فیلم مستند و انیمیشن، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:, ] [ 20:10 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

BlueStacks App Player 0.9.1

(به همراه آموزش تصویری)

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار BlueStacks منتشر شد! (نسخه 0.9.1)

 

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را رویکامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

 

یکی از دغدغه های دارندگان گوشی های موبایل، این است که قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظر در گوشی خود، محیط آن را ببینند و تست کنند. نرم افزار BlueStacks امکان اجرای برنامه های اندرویدی در کامپیوتر را به شما می دهد. به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. به این ترتیب از نصب و حذف های مکرر خلاص می شوید و فقط برنامه هایی را نصب می کنید که محیط آنها را دیده اید و خوشتان آمده است.

 

همچنین اگر از یک بازی یا نرم افزار اندرویدی زیاد استفاده میکنید، میتوانید توسط BlueStacks آن را در ویندوز خود اجرا کنید. تا هم راحت تر از آن استفاده کنید و هم فشار زیادی به موبایل خود وارد نکنید.

 

کاربرانی که موبایل اندرویدی ندارند هم توسط این نرم افزار میتوانند بازی ها و نرم افزارهای اندروید را تجربه کنند.

 

 


موضوعات مرتبط: بخش موبایل، اندروید، برنامه اندروید، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:, ] [ 12:23 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار امنیتی اوست برای موبایل های اندروید

Avast Mobile Security v3 Android

دانلود از دهکده دانلود رایگان 

 

 

 

با افزایش روز افزون کاربران موبایل های اندروید، احتمال بروز مشکلات امنیتی نیز بیشتر میشود. به همین دلیل لازم است تا مراقب امنیت موبایل خود باشید.

 

در این مورد کاربران حرفه ای با مشکلات کمتری مواجه هستند. چون هرگز از منابع ناشناخته فایلی را دانلود نمیکنند. و همیشه نظارت کاملی بر روی برنامه های موبایل خود دارند و به سرعت متوجه موارد مشکوک میشوند.

 

اما شناسایی موارد مشکوک (مثل یک فایل یا لینک آلوده) برای کاربران عادی دشوار است. به همین دلیل، بهتر است که حفظ امنیت موبایل خود را به یک نرم افزار حرفه ای بسپارید!

 

نرم افزار Avast Mobile Security محصولی از کمپانی مشهور Avast بوده و میتواند امنیت موبایل شما را تامین کند.

 

این نرم افزار نظارت دقیقی بر روی اپلیکیشن های نصب شده در موبایل شما دارد. و عملیاتی که هر اپلیکیشن انجام میدهد را تحلیل میکند و موارد مشکوک را به شما اطلاع میدهد.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید و در صورت تمایل نسخه جدید آن را دانلود کنید.

 

 


موضوعات مرتبط: بخش موبایل، اندروید، برنامه اندروید، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:, ] [ 12:15 ] [ mohammad mahdi ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

اینم یادگاری از من در ای دنیایی مجازی ... ..سلامی چو بوی خوش آشنایی.. ..بدان مردم دیده ی روشنایی.. به وبلاگم خوش اومدین امیدوارم لحضات خوشی را در وبلاگ بگذرونید .. نظر یادتون نره ............................................... دانلود در ادامعه مطالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده دانلود رایگان و آدرس downloadfreevillage.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موضوعات وب
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1395
اسفند 1394 بهمن 1394 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 267
بازدید هفته : 557
بازدید ماه : 531
بازدید کل : 134597
تعداد مطالب : 598
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک