دهکده دانلود رایگان
مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

 دانلود نسخه جدید نرم افزار اینترنت دانلود منیجر

Internet Download Manager 6.23 Build 19

دانلود از دهکده دانلود 

 

نسخه جدید نرم افزار اینترنت دانلود منیجر - Internet Download Manager 6.23 Build 19

 

 

نسخه جدید نرم افزار IDM منتشر شد! ( Build 19)

 

بدون شک، نرم افزار IDM یا همان Internet Download Manager محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود است. محیط ساده و امکانات خوب، باعث شده تا بیش از 60 درصد کاربران دنیا از این نرم افزار برای دانلود فایل استفاده کنند.

 

به وسیله این نرم افزار میتوانید مدیریت کاملی بر روی فایل های دانلود خود داشته باشید. نرم افزار را تنظیم کنید تا در زمان مشخصی دانلود را شروع کرده و در ساعت مشخصی آن را متوقف سازد و کامپیوتر را نیز خاموش کند.

این مورد بیشتر برای کاربرانی که از اینترنت هایی استفاده میکنند که در ساعات معینی حجم رایگاندارند کاربرد دارد.

 

با نرم افزار Internet Download Manager میتوانید یک سایت اینترنتی را به صورت کامل دانلود کرده و آن را به صورت آفلاین مشاهده کنید.

 

اگر از اکانت های پولی سایت های اشتراک فایل نیز استفاده میکنید میتوانید اکانت خود را به این نرم افزار معرفی کرده و به راحتی از این گونه سایت ها فایل دانلود کنید.

اما مشکلی همیشگی کاربران ایرانی، غیر فعال شدن این نرم افزار است. همه کاربران ایرانی از نسخه کرک شده و قفل شکسته این نرم افزار استفاده میکنند. اما با توجه به اینکه IDM با اینترنت سروکار دارد، به راحتی متوجه کپی بودن مجوز نرم افزار میشود، و از کار می افتد!


به همین دلیل لازم است که بعد از انتشار هر نسخه جدید از IDM، آن را دانلود و نصب کنید.


در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

 


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 شهريور 1394برچسب:, ] [ 14:14 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته

iSpy 6.4

دانلود از دهکده دانلود 

 

نرم افزار تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته - iSpy 6.4

 

 

نسخه جدید نرم افزار تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته iSpy منتشر شد! (6.4)

 

اگر میخواهید یک دوربین مدار بسته با امکان ضبط فیلم و صدا داشته باشید اما نمیخواهید هزینه زیادی کنید، نرم افزار iSpy این کار را برای شما انجام میدهد.

 

توسط نرم افزار iSpy ، میتوانید از وبکم یا دوربین دیجیتال خود به عنوان یک دوربین مدار بسته استفاده نمایید. این نرم افزار به حرکت و همچنین صدا حساس بوده و به محض اینکه تصویر مقابل آن تغییر کند (مثلا کسی از جلوی آن رد شود) و یا صدایی در محیط ایجاد شود، شروع به ضبط صدا و تصویر میکند.

 

فیلم برداری توسط دوربین دیجیتال یا وبکم، و صدابرداری توسط میکروفن متصل به کامپیوتر انجام میشود. البته بعضی از وبکم ها خودشان دارای میکروفن هم هستند که این نرم افزار میتواند از همان برای ضبط صدا نیز استفاده کند.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

 


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، گرافیک، کاربردی، سایر نرم افزارهای کاربردی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 شهريور 1394برچسب:, ] [ 14:9 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کمبریج (نگارش چهارم)، با تلفظ

Cambridge Advanced Learners Dictionary 4

دانلود از دهکده دانلود  

 

دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کمبریج (نگارش چهارم)، با تلفظ - Cambridge Advanced Learners Dictionary 4

 

 

نسخه جدید دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کمبریج با تلفظ Cambridge Advanced Learners Dictionary منتشر شد! (4)

 

دیکشنری پیشرفته کمبریج مخصوص زبان آموزان (Cambridge Advanced Learner's Dictionary) یکی از منابع مهم برای مراجعه و یادگیری معنی لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی است. این دیکشنری معمولا به افرادی که در حال یادگیری دوره های پیشرفته زبان انگلیسی هستند توصیه میشود.

 

این دیکشنری حاوی بیش از 270 هزار واژه و اصطلاح زبان انگلیسی است. مهم ترین خاصیت دیکشنری Cambridge Advanced Learner's این است که علاوه بر ارائه معنی لغات، یک نرم افزار آموزشی محسوب میشود. چون معنی هر واژه را با کلمات ساده انگلیسی بیان میکند و این باعث میشود تا علاوه بر فهمیدن معنی واژه مورد نظر، سایر لغات انگلیسی را نیز مرور کنید و با نحوه استفاده آنها در جملات آشنا شوید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

 


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، کاربردی، فرهنگ لغت و دیکشنری، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 شهريور 1394برچسب:, ] [ 14:6 ] [ mohammad mahdi ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

اینم یادگاری از من در ای دنیایی مجازی ... ..سلامی چو بوی خوش آشنایی.. ..بدان مردم دیده ی روشنایی.. به وبلاگم خوش اومدین امیدوارم لحضات خوشی را در وبلاگ بگذرونید .. نظر یادتون نره ............................................... دانلود در ادامعه مطالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده دانلود رایگان و آدرس downloadfreevillage.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موضوعات وب
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1395
اسفند 1394 بهمن 1394 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 125
بازدید دیروز : 267
بازدید هفته : 599
بازدید ماه : 573
بازدید کل : 134639
تعداد مطالب : 598
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک