دهکده دانلود رایگان
مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

 دانلود پخش کننده فیلم و آهنگ مخصوص موبایل (اندروید)

ZPlayer 3.99 Android

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود رایگان ) 

 

 

 

اندروید یک سیستم عامل Open Source (متن باز) است. همین قابلیت باعث شده امکان توسعه سیستم عامل و همچنین ساخت اپلیکیشن های متنوع توسط برنامه نویسان وجود داشته باشد. در نتیجه، تنوع نرم افزارهای اندروید نسبت به سایر سیستم عامل های موبایل بیشتر است.

 

نرم افزارهای پخش فیلم و آهنگ (Player)، جزو پر طرفدار ترین نرم افزارهای موبایل هستند. صاحبان گوشی های هوشمند معمولا به دنبال بهترین و جدیدترین پلیرها هستند تا بتوانند فیلم و آهنگ را در گوشی خود با کیفیت بالاتری پخش کنند.

 

در سایت سرزمین دانلود پلیر های متنوعی برای سیستم عامل اندروید قرار دارد. در این مطلب نیز یک پخش کننده همه کاره مخصوص اندروید را به شما معرفی میکنیم.

 

نرم افزار ZPlayer امکان پخش فایل های صوتی و تصویری مختلف را دارد. یعنی توسط آن میتوانید هم فیلم و هم آهنگ را در موبایل خود اجرا کنید. این نرم افزار در موبایل و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده است.


موضوعات مرتبط: بخش موبایل، اندروید، برنامه اندروید، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, ] [ 23:22 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار حرفه ای پخش آهنگ برای موبایل (اندروید)

Poweramp Music Player 2 Android

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

این روزها یکی از مهم ترین کاربرد موبایل، پخش آهنگ و گوش دادن به موسیقی است. با پیشرفت سیستم پخش موسیقی در گوشی های موبایل و همچنین تولید هدفون های حرفه ای، میتوانید آهنگ های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت توسط موبایل گوش کنید.

 

برای گوش دادن به موسیقی در موبایل نیاز به یک نرم افزار پخش آهنگ دارید. همه موبایل های جدید به صورت پیش فرض دارای یک برنامه پخش آهنگ هستند. اما اگر موبایل اندرویدی دارید و به دنبال یکپلیر حرفه ای و قدرتمند برای پخش آهنگ هستید، این مطلب را از دست ندهید.

 

نرم افزار Poweramp Music Player یکی از قوی ترین برنامه های پخش آهنگ برای اندروید است. این نرم افزار در موبایل و تبلت های اندرویدی قابل نصب و استفاده بوده و دارای مجموعه ای از امکانات برای پخش موسیقی است.


موضوعات مرتبط: بخش موبایل، اندروید، برنامه اندروید، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, ] [ 23:20 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار ساخت میانبر برای دسترسی سریع در ویندوز

ZenKEY 2.4

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

همه کاربران ویندوز با میانبر (Shortcut) آشنا هستند. معروف ترین میانبرها، همان Shortcut هایی هستند که توسط نرم افزارهای مختلف بر روی دسکتاپ ایجاد میشوند. هر میانبر شامل مسیر دسترسی و اجرای یک فایل است. به این ترتیب بدون اینکه لازم باشد شما خودتان وارد محل ذخیره آن برنامه شوید و یا اصلا مسیر آن را بدانید، به راحتی و توسط میانبر آن را اجرا کنید.

 

نوع دیگری از میانبرها هم وجود دارند. این میانبر ها در کلیک راست ویندوز قرار میگیرند و امکان اجرای یک برنامه یا فرمان خاص را از هر کجای ویندوز در اختیار کاربر قرار میدهند.

 

در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که توسط آن میتوانید مجموعه ای از میانبرها را در یک منو قرار دهید. به این ترتیب میتوانید فقط با یک کلیک، به همه نرم افزارهایی که زیاد با آنها سروکار دارید دسترسی داشته باشید. نام این نرم افزار ZenKEY است.

 

نرم افزار ZenKEY میتواند یک منوی اختصاصی برای شما ایجاد کند که از هر جای ویندوز قابل دسترسی است. سپس میتوانید میانبر همه برنامه ها، فایل ها، و فولدرهایی که نیاز دارید را در آن قرار دهید تا به سرعت قابل دسترسی باشند.

 

مزیت استفاده از این نرم افزار به جای Shortcut دسکتاپ این است که برای دسترسی به میانبرهای آن نیازی نیست دسکتاپ را باز کنید. بلکه از هر جایی قابل دسترسی است.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، ویندوز، بهینه سازی ویندوز، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, ] [ 23:15 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 نرم افزار کاهش مصرف جوهر چاپگر

Fine Print 8

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

مدیریت و کاهش مصرف جوهر: این فقط یکی از هنرهای نرم افزار FinePrint است!

 

نرم افزار کوچک و کاربردی FinePrint میتواند مدیریت پرینتر را بر عهده گرفته و به پرینت های شما سروسامان بدهد. این نرم افزار آنقدر محبوب است که در طی مدت کوتاهی 8 نسخه از آن منتشر شده است. و توانسته جایزه های متعددی را کسب کند.

 

از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار میتوان به کاهش مصرف جوهر پرینتر، ایجاد فرم و سربرگ، و همچنین بهینه سازی و طول عمر پرینتر اشاره کرد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، کاربردی، سایر نرم افزارهای کاربردی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, ] [ 23:11 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزاری سیستم

HWiNFO 4.3

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود رایگان ) 

 

 

 

در سایت سرزمین دانلود نرم افزارها و مقالات مختلفی در مورد شناسایی مشخصات سخت افزاری کامپیوتر وجود دارد. که با کمک آنها میتوانید اطلاعات دقیقی در مورد سخت افزارها و قطعات داخلی کیس یا لپتاپ خود به دست بیاورید.

 

اما در این مطلب قصد داریم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که شما را از هر برنامه دیگری بی نیاز میکند. نرم افزاری بسیار کم حجم با قابلیت های بسیار زیاد.

 

نرم افزار HWiNFO (مخفف HardWare Info) قادر است مشخصات دقیق سخت افزار کامپیوتر شما را با جزئیات کامل نمایش دهد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، کاربردی، ابزار سخت افزار، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, ] [ 23:8 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار طراحی فونت

Fontographer 5.2

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

از فونت های متداول خسته شده اید؟ یا طراح هستید و میخواهید با خلاقیت خودتان یک فونت خاصطراحی کنید؟ این مطلب را دنبال کنید!

 

نرم افزار Fontographer یک دستیار کامل برای طراحی فونت است. توسط این نرم افزار میتوانید یک فونت کاملا اختصاصی برای خودتان طراحی کنید. که شامل تمام حروف و همچنین اعداد باشد. و یا میتوانید یک فونت موجود را ویرایش کرده و به شکل دلخواه خود در آن تغییرات بدهید.

 

فونت هایی که توسط این نرم افزار طراحی میشوند در محیط ویندوز و همچنین تمام نرم افزارهای گرافیکی قابل استفاده هستند.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، گرافیک، گالری فونت و ابزار های آن، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, ] [ 23:6 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار دانلود کامل یک سایت جهت مشاهده آفلاین

Offline Explorer Enterprise 6.7

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود رایگان ) 

 

 

 

محتوای برخی از سایت ها بسیار زیاد است. مثلا محتوای سایت های خبری گاهی به میلیون ها صفحه میرسد. تعداد صفحات سایت هایی که شامل مقاله، مطالب آموزشی، سرگرمی، و عکس هستند نیز بسیار زیاد است. این موضوع شامل انجمن های اینترنتی هم میشود.

 

نرم افزار Offline Explorer به شما این امکان را میدهد که کل محتویات یک سایت را دانلود کنید. این دانلود شامل صفحات متنی، عکس، و حتی موسیقی و فیلم هم میتواند باشد. سپس توسط همین نرم افزار میتوانید بدون نیاز به اینترنت، سایت های دانلود شده را بدون مشکل مرور کنید.

 

اگر شما مایل هستید آرشیو کل مطالب یک سایت را داشته باشید میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. در این صورت حتی اگر آن سایت یا بخشی از مطالب آن حذف شود شما میتوانید به نسخه آرشیو شده مراجعه کنید.

 

همچنین اگر محدودیت زمانی یا مکانی برای دسترسی به اینترنت دارید و میخواهید از مطالب یک سایت یا انجمن مشخص استفاده کنید، میتوانید توسط نرم افزار Offline Explorer تمام محتویات آن سایت را دانلود کرده و سر فرصت و بدون نیاز به اینترنت به آن مراجعه کنید.

 

در هنگام مراجعه به سایت های دانلود شده، محتویات و لینک صفحات دقیقا مطابق سایت اصلی بوده و بدون مشکل میتوانید در بین صفحات حرکت کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, ] [ 23:1 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار پخش فیلم و آهنگ (پلیر)

VSO Media Player 1.3

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود رایگان ) 

 

 

 

کمپانی VSO به طور تخصصی در زمینه تولید نرم افزارهای چندرسانه ای فعالیت میکند. اصلی ترین محصولات این شرکت، نرم افزارهای تبدیل فرمت فیلم (Video Converter) هستند که با وجود پولی بودن محبوبیت زیادی بین کاربران دارند.

 

اما به تازگی این کمپانی یک نرم افزار رایگان برای پخش فیلم و آهنگ هم تولید و منتشر کرده است. این نرم افزار VSO Media Player نام دارد و میتواند انواع فایل های صوتی و تصویری را پخش کند.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، مالتی مدیا، پخش کننده فیلم و صدا، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, ] [ 22:56 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار ضد جاسوسی (شکارچی جاسوس)

Spy Hunter 4.1

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

نرم افزار SpyHunter یک شکارچی واقعی است! این نرم افزار میتواند برنامه های جاسوسی را در ویندوز شما شناسایی و شکار کند.

 

برنامه های جاسوسی بر خلاف ویروس ها، فایل های شما را آلوده نمیکنند. بلکه اطلاعات مهم شما را میدزدند. اطلاعاتی مثل سوابق گشت و گذار شما در اینترنت، شناسه و پسورد شما در سایت های مختلف، شماره حساب های بانکی، و ... از جمله مهم ترین اهداف برنامه های جاسوسی هستند.

 

بیشتر آنتی ویروس های معروف دارای قابلیت شناسایی برنامه های جاسوسی هستند. اما نرم افزارSpyHunter به صورت اختصاصی برای شناسایی هرگونه فعالیت جاسوسی در سیستم شما طراحی شده است. این نرم افزار میتواند سیستم شما را اسکن کرده و هر گونه کد جاسوسی را شناسایی و حذف کند.

 

از سایر قابلیت های این نرم افزار این است که در هنگام گشت و گذار اینترنتی نیز از اطلاعات شما در برابر سایت های آلوده محافظت میکند.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، امنیت، مخفی سازی و رمز گذاری، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, ] [ 14:11 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود مسنجر همه کاره مخصوص موبایل (اندروید)

IM+ Pro 6.6 Android

 ( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود )

 

 

 

نرم افزارهای پیغام رسان (مسنجر) جزو پرکاربرد ترین نرم افزارهای اینترنتی هستند. تا 10 سال پیش نرم افزارهای مسنجر فقط برای چت و گفتگوی متنی استفاده میشدند. اما امروزه مسنجرها کاربردهای بسیار زیادی دارند. از جمله چت، گفتگوی صوتی و تصویری، ارسال فایل، گذاشتن پیغام صوتی، ارسال SMS، گفتگوی چندنفره (کنفرانس)، و ...

 

در این مطلب یک مسنجر همه کاره و حرفه ای مخصوص سیستم عامل اندروید را به شما معرفی میکنیم. اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید این مطلب مخصوص شماست!

 

نرم افزار +IM یک مسنجر همه کاره است. یعنی توسط آن میتوانید با دوستان خود در تمام مسنجرهای رایج ارتباط برقرار کنید. مسنجرهایی مثل یاهو مسنجر، گوگل تاک، اسکایپ، فیسبوک، ویندوز مسنجر، و ... همگی توسط این نرم افزار پشتیبانی میشوند. یعنی اگر شما در هر کدام از این نرم افزارها اکانت داشته باشید میتوانید با کمک +IM لاگین کرده و با دوستان خود در ارتباط باشید.


موضوعات مرتبط: بخش موبایل، اندروید، برنامه اندروید، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, ] [ 14:10 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار تبدیل نقشه های اتوکد به عکس

Acme CAD Converter 8.6

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

اتوکد معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار برای طراحی صنعتی، نقشه کشی، و معماری در جهان است. در ایران نیز متخصصان زیادی از این نرم افزار برای طراحی و مدل سازی استفاده میکنند.

 

مشکلی که استفاده کنندگان این نرم افزار همیشه با آن مواجه هستند این است که برای نمایش و ارائه طرح خود به کارفرما باید همیشه نرم افزار اتوکد را در دسترس داشته باشند. چون فایل های اتوکد فقط توسط همین نرم افزار قابل مشاهده هستند. بنابراین یا باید لپتاپ خود را همراه خود ببرند یا باید در هر جایی که میخواهند طرح را ارائه کنند یک نسخه از اتوکد را نصب کنند. که هر کدام از اینها مشکلات خاص خود را دارد.

 

آیا شما هم به عنوان یک طراح اتوکد دوست دارید که بتوانید طرح های خود را تبدیل به عکس کرده و در هر جایی به راحتی نمایش دهید؟ در این صورت این مطلب را از دست ندهید.

 

نرم افزار Acme CAD Converter مخصوص تبدیل فایل ها و نقشه های اتوکد به عکس است. توسط این نرم افزار میتوانید طرح های اتوکد را به یک عکس JPG یا BMP تبدیل کرده و روی CD یا فلش مموری بریزید و در هر جایی آن را نمایش دهید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، نرم افزارهای مهندسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, ] [ 14:5 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار حذف فایل هایی که حذف نمی شوند

Unlocker 1.9

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

حتما برای شما هم پیش آمده است که برای حذف کردن یک فایل یا فولدر با خطا مواجه شوید. این مشکل در بیشتر موارد با ریستارت کردن ویندوز برطرف میشود و میتوانید فایل مورد نظر را پاک کنید. اما گاهی حتی با ریستارت کردن ویندوز هم نمیتوانید آن فایل را حذف کنید.

 

معمولا وقتی نمیتوانید یک فایل را حذف کنید یکی از این خطاها نمایش داده میشود:

 

There has been a sharing violation

Cannot delete file: Access is denied

The source or destination file may be in use

The file is in use by another program or user

Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use

 

دلیل این مشکل معمولا این است که فایل مورد نظر توسط برنامه دیگری در حال استفاده است. این برنامه میتوانید اکسپلورر ویندوز و یا یک نرم افزار دیگر باشد. طبیعی است که وقتی سیستم عامل در حال خواندن یا پردازش یک فایل است، آن را قفل میکند تا قابل حذف نباشد. در این مواقع فولدری که فایل مورد نظر در آن قرار دارد هم قابل حذف نیست.

 

برای حل این مشکل، میتوانید از نرم افزار Unlocker استفاده کنید. این نرم افزار میتواند تمام پردازش ها و ارتباطات یک فایل با سیستم عامل را قطع کند. و سپس شما قادر خواهید بود آن فایل را حذف کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، امنیت، مخفی سازی و رمز گذاری، کاربردی، سایر نرم افزارهای کاربردی، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 21 فروردين 1393برچسب:, ] [ 17:2 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار پخش فیلم مخصوص موبایل (اندروید)

Mobo Player 1.3 Android

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

سیستم عامل اندروید به صورت پیش فرض دارای یک نرم افزار برای پخش فیلم است. این نرم افزار میتواند فرمت های رایج موبایل مثل MP4 را پخش کند. اما قادر به پخش سایر فرمت های فیلم نیست. همچنین امکان پخش فیلم های HD و یا نمایش زیرنویس را ندارد.

 

اگر شما موبایل یا تبلت اندرویدی دارید با ما در این مطلب همراه باشید تا یک نرم افزار حرفه ای برای پخش فیلم را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار Mobo Player جزو بهترین پخش کننده های فیلم (پلیر) برای سیستم عامل اندروید است. این نرم افزار میتواند تمام فرمت های رایج فیلم را پخش کند. حتی قادر است فیلم های حجیم و HD را بدون پرش نمایش دهد. از سایر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان نمایش همزمان زیرنویس اشاره کرد.


موضوعات مرتبط: بخش موبایل، اندروید، برنامه اندروید، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 فروردين 1393برچسب:, ] [ 16:17 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 جدید >>> 93/01/07 >>> 15:39

به نام خدا ، سلام ، این اولین اپ در سال 93 هست که برات میزارم به همین خاطر با نام خدا شروع کردم 

اول مجددا سال جدید را بهت تبریک میگم امیدوارم هر انچه ارزو داری در سال جدید بهش برسی و همیشه در کنار خانواده شاد و خرم باشی

اومده بودی روم پرسیده بودی چرا اپ نزاشتم خب فکرکنم خودت بدونی اما مهم ترین دلیل اینه که وب بدون هانی وب نیست اون شور و هیجان موقع باز کردن صحفه مدیریت و نظرات را نداره اون حسی که به خاطر نظراتت اپ میزاشتم را نداره ، خلاصه بدون شما وبی وجود نداره .

بازم مرسی که به وب من سر زدید .

 


موضوعات مرتبط: تیام و هانی ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 7 فروردين 1393برچسب:, ] [ 15:28 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار استخراج و تبدیل فرمت فیلم های بلوری

Xilisoft Blu-Ray Ripper 7.1

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

تکنولوژی Blu-Ray یکی از جدیدترین تکنولوژی های ذخیره اطلاعات است. دیسک های بلوری دارای ظرفیتی معادل 10 دیسک DVD هستند. همین قابلیت باعث شده تا امکان ذخیره سازی فیلم با کیفیت بسیار بالا بر روی دیسک های Blu-Ray وجود داشته باشد.

 

برای مشاهده فیلم های بلو-ری باید درایو مخصوص آن را نیز داشته باشید. به این درایو ها در اصطلاحBlu-Ray Drive گفته میشود. این درایو ها از نظر شکل ظاهری شبیه به DVD Rom هستند.

 

بسیاری از افراد ترجیح میدهند فیلم های DVD خود را بر روی هارد دیسک کامپیوتر آرشیو کنند. اما در مورد فیلم های Blu-Ray این مسئله امکان پذیر نیست. چون اولا فیلم های بلو-ری دارای قفل نرم افزاری هستند و به راحتی کپی نمیشوند، و ثانیا حجم بسیار بالایی دارند. به طوری که با کپی کردن چند فیلم بلو-ری ظرفیت هارد دیسک شما پر خواهد شد.

 

راه حل این مشکل، استفاده از نرم افزارهای استخراج فیلم از Blu-Ray است. و باز هم کمپانی Xilisoft به کمک کاربران آمده است.

 

نرم افزار Xilisoft Blu-Ray Ripper 7.1 در حال حاضر یکی از بهترین نرم افزارها برای استخراج و تبدیل فرمت فیلم های Blu-Ray است. این نرم افزار میتواند فیلم هایی که در دیسک Blu-Ray قرار دارند را با فرمت دلخواه شما استخراج کرده و با حجمی بسیار کم بر روی کامپیوتر ذخیره کند. آن هم بدون افت کیفیت فیلم.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت نمایید.

 

موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، مالتی مدیا، تبدیل فرمت های فیلم و صدا، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 فروردين 1393برچسب:, ] [ 15:19 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار ساخت DVD تصویری

Xilisoft DVD Creator 7.1

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

میخواهید از فیلم هایی که روی کامپیوتر خود دارید یک DVD استاندارد بسازید که روی دستگاه های پخش خانگی قابل نمایش باشد؟ در این صورت باید از نرم افزارهای مخصوص ساخت فیلم DVDاستفاده کنید.

 

بیشتر دستگاه های DVD خانگی بر خلاف کامپیوتر فقط فرمت استاندارد DVD را پخش میکنند. یعنی اگر فیلم های خود را به هر فرمتی هم تبدیل کرده و روی DVD بریزید باز هم روی این دستگاه ها قابل پخش نیست. مگر اینکه تبدیل به DVD تصویری شده باشد.

 

از دیگر مزایای DVD استاندارد تصویری است است که میتواند زیر نویس فیلم ها را نیز روی هر دستگاهی نمایش دهد (مثل فیلم های زیرنویس دار که از بیرون خریداری میکنید!)

 

نرم افزار Xilisoft DVD Creator یکی از بهترین نرم افزارها برای ساخت فیلم DVD است. با کمک این نرم افزار میتوانید فیلم مورد نظر خود را به همراه زیر نویس آن تبدیل به یک DVD تصویری کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، مالتی مدیا، انواع ابزار CD و DVD، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 فروردين 1393برچسب:, ] [ 14:53 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم

ImTOO Video Converter Ultimate 7.7

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

تقریبا 20 سال پیش فقط دستگاه های پخش VHS قادر به نمایش فیلم بودند. بعدها کامپیوتر و دستگاه های پخش خانگی هم این قابلیت را پیدا کردند. و امروزه دستگاه های دیجیتالی زیادی قادر به پخش فیلم هستند. مثل کامپیوتر، موبایل، تبلت، آیپاد، کنسول های بازی، تلویزیون های هوشمند، و ...

 

اما فرمت رایج در دستگاه های مختلف با هم فرق میکند. به همین دلیل کاربران نیاز به نرم افزارهای تبدیل فرمت فیلم دارند تا بتوانند فیلم مورد نظر خود را به فرمت دلخواه تبدیل کنند. به این نرم افزارهامبدل فیلم یا کانورتور ویدیویی نیز گفته میشود.

 

نرم افزار ImTOO Video Converter یکی از این نرم افزارهای تبدیل فرمت فیلم است. این نرم افزار تقریبا از همه فرمت های تصویری پشتیبانی میکند. یکی از مزیت های این نرم افزار این است که میتواند فیلم ها را بدون کاهش کیفیت تبدیل کند.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، مالتی مدیا، تبدیل فرمت های فیلم و صدا، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 فروردين 1393برچسب:, ] [ 14:52 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار حرفه ای نظارت بر مصرف اینترنت

TMeter 13.2

 

 ( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود )

 

 

کاربرانی که از سرویس های اینترنت حجمی استفاده میکنند همیشه نگران میزان مصرف اینترنتهستند. چون در صورت تمام شدن میزان مجاز، اینترنت قطع میشود، و یا مجبور هستند هزینه اضافه تری برای هر گیگابایت پرداخت کنند.

 

راه حل این مشکل، مدیریت مصرف اینترنت است. اگر شما بر روی مقدار مصرف روزانه خود نظارت داشته باشید میتوانید طوری برنامه ریزی کنید که حجم اینترنت تان تا پایان ماه دوام داشته باشد.

 

نرم افزار TMeter به همین منظور طراحی شده است. یعنی مدیریت و نظارت دقیق بر میزان مصرف اینترنت.

 

قبلا نرم افزار های مختلفی برای این منظور در سرزمین دانلود معرفی شده است. اما امکانات این نرم افزار یک سروگردن از بقیه بالاتر است.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 فروردين 1393برچسب:, ] [ 14:50 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار نمایش مشخصات کارت گرافیک

GPU-Z 0.7.4

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

دوست دارید اطلاعات کاملی در مورد امکانات و توانایی کارت گرافیک خود داشته باشید؟ از نرم افزار GPU-Z کمک بگیرید.

 

(GPU مخفف Graphic Processing Unit یا واحد پردازش گرافیک است)

 

نرم افزار GPU-Z میتواند اطلاعات دقیقی درباره مدل، سرعت، و حافظه کارت گرافیک نصب شده بر روی سیستم در اختیار شما قرار دهد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، گرافیک، نمایشگر و ویرایش گر عکس، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 فروردين 1393برچسب:, ] [ 14:48 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار جستجو و دانلود فیلم و آهنگ

Audials One 10.2

( دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود ) 

 

 

 

افرادی که به موسیقی های روز دنیا علاقه دارند زمان زیادی را برای پیدا کردن آهنگ یا کلیپ جدید خوانندگان مورد علاقه خود صرف میکنند.

 

دانلود آهنگ های ایرانی معمولا ساده است. چون سایت های فارسی زیادی آنها را برای داتلود قرار میدهند. ولی در مورد آهنگ های خارجی به دلیل وجود قوانین کپی رایت، سایت های خارجی امکان دانلود رایگان آنها را یه کاربران نمیدهند. به همین دلیل اکثر کاربران در سایت های اشتراک گذاری (مثل یوتیوب) به دنبال آهنگ و ویدیو کلیپ های جدید خارجی میگردند.

 

در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که خودش میتواند بر اساس اسم خواننده، جدیدترین آهنگ و کلیپ های او را برای شما پیدا کرده و دانلود کند. خوشحال شدید؟ حق دارید!

 

نرم افزار Audials One از دو منبع بزرگ اشتراک گذاری (Youtube و MySpace) برای پیدا کردن فایل ها استفاده میکند. فقط کافیست تا اسم خواننده دلخواه خود را به این نرم افزار بدهید تا در عرض چند ثانیه تمام آهنگ ها و کلیپ های مربوط به این خواننده را برای شما لیست کند. آهنگ های جدید در بالای لیست قرار میگیرند تا پیدا کردن آنها آسان تر باشد. همچنین اطلاعات کامل در مورد هر آهنگ یا ویدیو کلیپ نمایش داده میشود (مثل مدت، کیفیت، تاریخ انتشار، اسم آلبوم، و ...)

 

بعد از اینکه توسط این نرم افزار توانستید آهنگ یا فیلم مورد نظر خود را پیدا کنید، میتوانید به راحتی آنها را با فرمت دلخواه دانلود کرده و روی کامپیوتر خود ذخیره نمایید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, ] [ 11:36 ] [ mohammad mahdi ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

اینم یادگاری از من در ای دنیایی مجازی ... ..سلامی چو بوی خوش آشنایی.. ..بدان مردم دیده ی روشنایی.. به وبلاگم خوش اومدین امیدوارم لحضات خوشی را در وبلاگ بگذرونید .. نظر یادتون نره ............................................... دانلود در ادامعه مطالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده دانلود رایگان و آدرس downloadfreevillage.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موضوعات وب
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1395
اسفند 1394 بهمن 1394 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 236
بازدید دیروز : 267
بازدید هفته : 710
بازدید ماه : 684
بازدید کل : 134750
تعداد مطالب : 598
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک