دهکده دانلود رایگان
مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

 کرک جدید ویندوز 7 - فعال سازی و رفع محدودیت های ویندوز هفت

 

 

 

پس از نصب ویندوز 7، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد آزمایش قرار دهید. چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید. ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 7 هستند. در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز و فعال سازی آن را دریافت کنید.
البته هر بار با انتشار کرک جدید، مایکروسافت نیز در آپدیت های بعدی ویندوز سعی در خنثی کردن آن را دارد. پس چنانچه شما از کاربرانی هستید که همواره ویندوز خود را از طریق سایت مایکرو سافت آپدیت می کنید، باید این نکته را همواره مد نظر داشته باشید که با نصب هر آپدیت جدید امکان از کار افتادن کرک ویندوزتان وجود دارد و پس از آن باید به دنبال کرک جدیدتر باشید.
شما همواره با مراجعه به همین صفحه می توانید جدیدترین کرک های ویندوز 7 را دریافت کنید.

 


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، ویندوز، سیستم عامل ویندوز، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, ] [ 14:36 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود محیط برنامه نویسی اندروید

Google Android Studio

 

 

 

 

اندروید یک سیستم عامل متن باز (Open Source) است که از طرف گوگل پشتیبانی میشود. همین Open Source بودن آن هم باعث شده تا به سرعت و در طی چند سال فراگیر شود. به طوری که امروزه بیش از 70 درصد موبایل ها و تبلت های جدید مجهز به سیستم عامل اندروید هستند.

 

روزانه صدها اپلیکیشن و بازی جدید برای اندروید تولید میشود. در واقع استقبال تولید کنندگان موبایل و همچنین کاربران باعث شده است تا برنامه نویسان زیادی نیز اقدام به تولید نرم افزار و بازی برای اندروید کنند. برای برنامه نویسی به زبان اندروید، برنامه نویسان نیاز به Android SDK و پلاگین های Eclipse و ADT دارند.

 

اما Google Android Studio که یک پروژه جدید از طرف گوگل است، به صورت یکجا تمام امکانات لازم برای برنامه نویسی اندروید را فراهم کرده است. به این ترتیب برنامه نویسان میتوانند بدون نیاز به هیچ ابزار دیگری و فقط با کمک Google Android Studio اقدام به تولید اپلیکیشن و بازی برای سیستم عامل اندروید کنند.

 

این نرم افزار مخصوصا برای افرادی که به تازگی قصد شروع برنامه نویسی اندروید را دارند کاملا مناسب است.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، برنامه نویسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 23:33 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار محافظت از نرم افزارهای تولیدی شما در مقابل کپی غیر مجاز

The Enigma Protector 3.1

 

 

یکی از مشکلاتی که برنامه نویسان و تولید کنندگان نرم افزار معمولا با آن مواجه هستند، کپی برداری غیر مجاز است. به همین دلیل تقریبا تمام تولید کنندگان نرم افزار سعی میکنند تا برنامه های خود را به روش های مختلف قفل گذاری کرده و از کپی آنها جلوگیری کنند. (البته به غیر از برنامه هایی که با لایسنس رایگان ارائه میشوند)

 

حتما شما هم در هنگام نصب برنامه های مختلف با درخواست سریال، یا رجیستر کردن مواجه شده اید. در واقع این همان محدودیتی است که تولید کننده قرار داده تا کسی نتواند بدون خرید لایسنس از نسخه های کپی استفاده کند.

 

یکی از نرم افزارهایی که میتواند از برنامه های تولیدی شما محافظت کرده و آنها را با روش های مختلف قفل گذاری کند، نرم افزار Enigma Protector است که در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، برنامه نویسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 23:31 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود آموزش تصویری برنامه نویسی سی شارپ - C # Essential Training

 

 

 

 

زبان برنامه نویسی سی شارپ (#C) جزو زبانهای سطح بالا و شیء گرا از خانواده شرکت مایکروسافت است. به دلیل قابلیت های بالای این زبان برنامه نویسی و سازگاری آن با نسخه های مختلف ویندوز، بسیاری از Application های تحت ویندوز توسط این زبان برنامه نویسی ساخته میشوند.

 

در ایران نیز زبان سی شارپ محبوبیت فراوانی دارد و برنامه نویسان خبره این زبان، به راحتی میتوانند در شرکت های مختلف استخدام شوند.

 

زبان برنامه نویسی #C همزمان با توسعه NET Framework. توسط مایکروسافت به وجود آمد و یکی از اجزای مهم ویژوال استودیو نیز به شمار میرود.

 

در این مطلب، فیلم های آموزش زبان سی شارپ که توسط موسسه آموزشی لیندا تولید شده است را برای شما آماده کرده ایم.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، برنامه نویسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 23:26 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود آموزش برنامه نویسی به زبان C و ++C به صورت فیلم - C And C++ Training 

 

 

زبان برنامه نویسی ++C یکی از پایه های مهم برنامه نویسی است. این زبان سطح بالا و شیء گرا، با حفظ خصوصیات زبان C (به عنوان قوی ترین زبان برنامه نویسی سیستم) ، امکانات قدرتمندی را برای طراحی و توسعه برنامه ها در اختیار برنامه نویسان قرار میدهد.

 

فرقی نمیکند که شما در نهایت قصد داشته باشید که در کدام زبان برنامه نویسی متخصص شوید. یادگیری زبان ++C به شما کمک میکند در هر جایی بتوانید به عنوان یک برنامه نویس، اشکالات به وجود آمده را برطرف کنید و راه کارهایی ارائه دهید. به همین دلیل است که اکثر برنامه نویسان خبره، با این زبان نیز آشنایی دارند.

 

در این مطلب، یکی از دوره های آموزش برنامه نویسی C و ++C که توسط کمپانی Lynda تولید شده است را برای شما آماده کرده ایم. در این دوره که به صورت فیلم های آموزشی است، مقدمات و اصول برنامه نویسی به زبان C و ++C آموزش داده میشود.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، برنامه نویسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 23:25 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار تبدیل کد های برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت، به سی شارپ

VB.Net to C# Converter 3

 

 

 

 

در این مطلب، یک ابزار فوق العاده مفید را برای برنامه نویسان آماده کرده ایم. نرم افزاری برای تبدیل کدهای زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت، به زبان سی شارپ.

 

نرم افزار VB.Net to C# Converter میتواند تقریبا تمام کدهای ویژوال بیسیک را به سی شارپ تبدیل کند. این برنامه تمام توابع و پارامتر ها را شناسایی کرده و معادل آنها را جایگزین میکند. به این ترتیب برنامه نهایی بدون هیچ خطایی اجرا خواهد شد. این نرم افزار کدهای خروجی را بسیار منظم و دقیق و مثل یک برنامه نویس حرفه ای مرتب میکند تا شناسایی و ویرایش آنها ساده تر باشد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، برنامه نویسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 23:23 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود ویژوال استودیو 2012 نهایی - Visual Studio 2012 Ultimate

 

 

 

 

ویژوال استودیو، معروف ترین عبارت برای برنامه نویسان است. ویژوال استودیو مجموعه کاملی ازتمام ابزارهای برنامه نویسی را شامل میشود که از طرف کمپانی مایکروسافت عرضه شده و از مهم ترین ابزارهای توسعه برنامه های تحت ویندوز و همچنین نرم افزارهای تحت وب میباشد.

 

مجموعه Visual Studio در واقع یک IDE (یا Integrated Development Environment به معنای محیط توسعه یکپارچه) است. یعنی برنامه نویسان با استفاده از مجموعه ابزارهایی که در قالب ویژوال استودیو ارائه شده است، میتوانند بدون نیاز به هیچ برنامه جانبی دیگر، برای پلتفرم های مختلف برنامه نویسی کنند. فرقی نمیکند که هدف آنها یک Application تحت ویندوز باشد یا یک نرم افزار موبایل و یا حتی نرم افزار تحت شبکه. ویژوال استودیو تمام ابزارهای لازم را دارد.

 

ویژوال استودیو، ابزارهای لازم برای برنامه نویسی و توسعه تحت محیط های زیر را فراهم میکند :

ASP.Net , VB.Net , C# , C++ , Java

 

همچنین ابزارهای لازم برای ساخت برنامه های تحت ویندوز موبایل و سایر گجت هایی که مجهز به یکی از سیستم عامل های مایکروسافت باشند نیز در مجموعه ی Visual Studio قرار دارد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، برنامه نویسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 13:50 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار ادیتور متن برای برنامه نویس ها -  Notepad++ 6.1.1

 

 

 

 

برنامه نویس ها همیشه سر و کارشان با کد است. کدهای متنی که شاید برای کاربران عادی فقط مجموعه ای از نوشته های بی سر و ته باشد، برای برنامه نویس ها یک دنیا حرف دارد !

 

معمولا هر زبان برنامه نویسی، یک یا چند نرم افزار کامپایلر استاندارد هم دارد که در آنها می توان کدهای آن زبان را نوشت و تفسیر کرد و به برنامه اجرایی تبدیل کرد. اما به غیر از کامپایلر، ادیتور هایی هم وجود دارند که می توانند کد های برنامه نویسی را تشخیص دهند و با استفاده از جلوه های رنگی، قسمت های مختلف هر برنامه را متمایز کنند.

 

این ادیتور ها، محبوب برنامه نویس ها هستند ! یکی از بهترین ادیتور های متن که دل بسیاری از برنامه نویسان را برده است، نرم افزار ++Notepad می باشد. این ویرایشگر حرفه ای متن، قادر به تشخیص 50 زبان برنامه نویسی مختلف و نمایش آنها به بهترین شکل است.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، برنامه نویسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 13:47 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار ویرایشگر متن اولترا ادیت - UltraEdit 18

 

 

 

نرم افزار UltraEdit ، از آن برنامه هایی است که هکرها و Patcher ها، ارادت و عنایت خاصی به آن دارند ! نه تنها هکر ها، بلکه برنامه نویسان هم نرم افزار اولترا ادیت را به عنوان اولین و آخرین ویرایشگر متن برگزیده اند.

 

اشتباه نکنید. UltraEdit ویرایشگری مثل Word یا مثل آن نیست. بلکه ادیتوری است که برای کار بر روی سورس برنامه ها و مشاهده کد های داخل فایل ها به کار می رود. امکانات اعجاب انگیز این نرم افزار در شناسایی بیش از 50 زبان برنامه نویسی و استفاده از افکت های رنگی برای سادگی کار با آنها، و همچنین قابلیت ویرایش Hex و کار با فایل های حجیم، این نرم افزار را به یکی از دستیاران همیشگی افرادی که با کد سروکار دارند تبدیل کرده است.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، برنامه نویسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 13:45 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 نرم افزار برنامه نویسی با سه زبان C ، C++ و فرترن - PGI Workstation v11.9

 

 

 

PGI Workstation Complete یک نرم افزار بسیار پرکاربرد است که از کامپایلرها و ابزارهای مهندسی تولید شده است. PGI Workstation یکی از بهینه سازهای Portland Group's برای Fortran 2003, FORTRAN 77 و کامپایلرهای HPF برای ایستگاه های کاری لینوکس، Apple Mac OS X و مایکروسافت ویندوز می باشد.
PGI Workstation ویژگی هایی مانند کیفیت و قابلیت اطمینان را که برای توسعه و نگهداری برنامه های علمی و فنی پیشرفته ضروری می باشند، فراهم می کند.
تمامی توابع C++ به وسیله توابع سی و فرترن قابل کامپایل شدن هستند، بنابراین شما می توانید برنامه ها را از کامپوننت هایی که در هریک از 3 زبان نوشته شده اند، بسازید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، برنامه نویسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 13:44 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 نرم افزار مدل سازی با زبان UML برای طراحی برنامه نویسی و بانک اطلاعاتی - IBM Rational Rose Enterprise v7.0

 

 

 

یکی از ابزارهای مدلسازی نرم افزار از طریق عمومی ترین زبان مدلسازی (UML) ، نرم افزار Rational Rose Enterprise می باشد. این نرم افزار سرعت و دقت عمل مدل سازی محصول را بالا می برد. به کمک این نرم افزار می توانید به راحتی به آنالیز و مدل سازی محصولات تهیه شده به زبان های C++، ANSI C++، Visual C++، CORBA، Java، Visual Basic بپردازید. به علاوه می توانید برنامه های تحت وب تان را مدل سازی کنید. این نرم افزار با سایر ابزار های تولید شده توسط کمپانی IBM Rational در زمینه ی توسعه ی چرخه ی حیات نرم افزار هماهنگی دارد. که از این ابزار ها می توان به نرم افزار های SCC-compliant version control system و IBM Rational ClearCase اشاره کرد. به کمک این نرم افزار می توان به مدل سازی بر اساس UML به منظور طراحی پایگاه داده پرداخت. این نرم افزار از سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می کند. از دیگر امکانات آن ساخت DTD با فرمت XML به منظور توسعه ی محصول می باشد. نمودار های موجود در این نرم افزار به شرح زیر می باشند:
Class، Component، Deployment، Sequence، Statechart، Use Case، Collaboration، Physical Storage Physical Data / Table


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، برنامه نویسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 13:40 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار مشاهده فایل های اتوکد

DWG See Pro 2013 v3.7

 

 

 

 

نرم افزار اتوکد، معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار برای نقشه کشی است. فرمت خروجی این نرم افزار، با پسوندهای DWG ، DXF ، DWF میباشد. معمولا برای مشاهده پروژه هایی که با اتوکد طراحی شده اند، باید نرم افزار اتوکد را نصب کنید.

 

اما اگر خودتان طراحی با اتوکد انجام نمیدهید و فقط به دنبال نرم افزاری هستید که بتواند فایل های اتوکد را روی کامپیوترتان نمایش دهد، میتوانید از نرم افزار DWG See Pro استفاده کنید. این نرم افزار ساده و کم حجم، امکان نمایش فایل های DWG ، DXF و DWF را دارد. به این ترتیب بدون اینکه مجبور به نصب نرم افزار سنگین اتوکد باشید میتوانید پروژه های طراحی شده با اتوکد را روی کامپیوترتان مشاهده کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، نرم افزارهای مهندسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 10:24 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار نقشه کشی، مدل سازی و طراحی صنعتی

ProgeCAD 2013 Professional 13

 

 

 

 

نرم افزار ProgeCAD مخصوص طراحی مدل های صنعتی میباشد. این نرم افزار میتواند بر اساس معیارها، پارامترها، و اندازه های مورد نظر کاربر، طرح نهایی را مدل سازی کرده و به صورت 3 بعدی نمایش دهد.

 

هرچند امکانات نرم افزار ProgeCAD به پای نرم افزاری مثل اتوکد نمیرسد، ولی محیط ساده تر و قابلیت های منحصر به فرد آن باعث شده است تا بسیاری از طراحان، این نرم افزار را به اتوکد ترجیح دهند.

 

اما نرم افزار ProgeCAD فقط برای مدل سازی نیست. این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای نقشه کشی، طراحی مدارهای الکترونیکی، طراحی نقشه های ساختمانی، طراحی دکور و معماری داخلی، و... میباشد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، نرم افزارهای مهندسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 10:20 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار ریاضیات

Maple 16

 

 

 

 

نرم افزار Maple بدون شک بهترین نرم افزار ریاضیات است. این نرم افزار توانایی حل معادلات ریاضی، رسم انواع نمودار و گراف، محاسبات جبری و منطقی، محاسبات هندسی، حل توابع پیچیده، و ... را دارد.

 

به همین دلیل هم هست که دانشجویان رشته های ریاضی و مهندسی همگی با این نرم افزار سروکار دارند.

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه از نرم افزار Maple به همراه سه Addon پرکاربرد آن را برای شما آماده کرده ایم.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، نرم افزارهای مهندسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 10:18 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار طراحی صنعتی به صورت 3 بعدی

Rhinoceros 5.1

 

 

 

امروزه تمام مهندسین و افرادی که در زمینه طراحی مدل و طراحی صنعتی فعالیت میکنند، از نرم افزارهای مخصوصی برای طراحی 3 بعدی کمک میگیرند. این نرم افزارها به طراحان این امکان را میدهد تا قبل از پیاده سازی طرح نهایی، مدل های 3 بعدی آن را با جزئیات کامل طراحی کرده و محصول مورد نظر را کاملا ارزیابی کنند.

 

نرم افزارهای مختلفی برای طراحی 3 بعدی وجود دارد. مثل اتوکد و تری دی مکس. اما در این مطلب میخواهیم یک نرم افزار دیگر را به شما معرفی کنیم که برای بسیاری از افراد ناشناخته است.

 

نرم افزار Rhinoceros با اینکه در بین کاربران فارسی زبان چندان شناخته شده نیست، ولی از محبوب ترین نرم افزارهای طراحی صنعتی در دنیا میباشد. این نرم افزار برای طراحی قطعات ساده و یا پیچیده مکانیکی قابل استفاده است. از پیچ و مهره گرفته تا قطعات خودرو.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، نرم افزارهای مهندسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 10:11 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار طراحی دکوراسیون و معماری داخلی

Truncad 3D Generator 9

 

 

 

نرم افزارهای زیادی برای طراحی دکوراسیون و همچنین معماری داخلی وجود دارند. که هر کدام از آنها دارای امکانات مخصوص به خود هستند.

 

اما نرم افزار Truncad 3D Generator یک نرم افزار جامع برای طراحی دکوراسیون داخلی است. این نرم افزار با دارا بودن امکانات کامل برای طراحی داخلی به صورت 3 بعدی، محیط تقریبا ساده ای نیز دارد که باعث میشود با کمی تمرین بتوانید به راحتی با آن کار کنید.

 

قابلیت اصلی این نرم افزار در طراحی مبلمان اداری و خانگی، و همچنین کابینت آشپزخانه میباشد. به این ترتیب طراحان و سازندگان مبلمان و کابینت میتوانند قبل از شروع به ساخت، نمونه طراحی شده را به صورت 3 بعدی برای مشتری نمایش دهند. و یا پرینت آن را با جزئیات کامل در اختیار کارگران فنی قرار دهند تا محصول نهایی دقیقا مطابق با مدل طراحی شده باشد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، نرم افزارهای مهندسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 10:9 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار جامع طراحی مدار و نقشه های الکترونیکی

SynaptiCAD Product Suite 17

 

 

در رشته های مهندسی برق و الکترونیک، دانشجویان نحوه طراحی و پیاده سازی مدارهای الکترونیکیرا فرا میگیرند. اما طراحی مدارهای پیچیده بدون استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری امکان پذیر نیست.

 

نرم افزار SynaptiCAD Product Suite یک ابزار کامل و جامع برای طراحی مدار و نقشه های الکترونیکی است. توسط این نرم افزار میتوانید مدارهای مختلف را طراحی کرده و قطعات الکترونیکی را در آن شبیه سازی کنید. سپس میتوانید مدار نهایی را تست کرده و از کارکرد صحیح آن اطمینان پیدا کنید.

 

این نرم افزار میتواند اشکالاتی که ممکن است در طراحی دستی به وجود آمده باشد را شناسایی کرده و اصلاح کند. به این ترتیب کاربر میتواند قبل از اجرای فیزیکی مدار، آن را در محیط شبیه سازی شده آزمایش کرده و دیباگ کند.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، نرم افزارهای مهندسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 10:7 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود اتوکد 2013 - AutoCad 2013 Download

 

 

نرم افزار AutoCAD ، معروف ترین نرم افزار طراحی و معماری در جهان است.

امروزه کمتر کسی را می توان پیدا کرد که در زمینه طراحی های 2 بعدی و 3 بعدی فعالیت داشته باشد و با نرم‌افزار اتوکد کار نکند.

 

این نرم افزار که به تازگی نسخه جدید آن، یعنی AutoCAD 2013 توسط کمپانی Autodesk عرضه شده است، شهرت و محبوبیت خود را به خاطر امکانات زیادی که برای نقشه کشی و طراحی در اختیار مهندسان و معماران قرار می دهد به دست آورده است.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، نرم افزارهای مهندسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 10:3 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 نرم افزار مدیریت و کنترل یک پروژه - TaskMerlin Pro v4

 

 

 

TaskMerlin نرم افزار مناسب و آسان در زمینه ی مدیریت پروژه می باشد. این نرم افزار کمک می کند تا پروژه های خود را سازماندهی کنید و وظایف تان را به درستی انجام دهید. برخلاف سایر ابزارهای موجود در این زمینه، TaskMerlin پیشنهادات سازنده ای برای نام گذاری، ساختاربندی و مشاهده ی وظایف در اختیار شما قرار می دهد. ذخیره، مدیریت، سازماندهی و بازیابی اطلاعات همگی در کمال سادگی انجام می شوند. این اطلاعات می توانند به سادگی یک یادداشت یا قرار ملاقات باشند و یا به پیچیدگی پروژه های چند ساله.
این نرم افزار برای فردی که صاحب تجارت است و به دنبال یک دستیار مناسب می گردد، و یا مدیری که نیاز به بررسی و پیگیری امور مربوط به تیم پروژه دارد، و یا دانش آموز و دانشجویی که به دنبال برنامه ریزی و نگهداری مطالب درسی مهم است، انتخاب مناسبی می باشد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، نرم افزارهای مهندسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 1:51 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 نرم افزار طراحی نقشه و مدار الکترونیکی - RFF Electronics RFFlow v5

 

 

 

با  نرم افزار RFF Electronics RFFlow v5  می توانید چارت ها و نقشه های مختلف مدارهای الکترونیکی را ترسیم کنید. البته این نرم افزار از قابلیت طراحی نمودار سازمانی و بسیار نمودارهای دیگر نیز برخوردار است. با این برنامه می توانید نمودار ها و مدارهای طراحی شده را به راحتی در برنامه های مایکروسافت ورد و پاورپوینت و یا دیگر نرم افزار ها وارد نمایید . این نرم افزار قابلیت اجرا برروی ویندوز 7 را نیز دارد. طراحی توسط این نرم افزار به سرعت و به سادگی امکان پذیر می باشد، چراکه ابزار های مختلفی برای این کار تعبیه شده است.

این نرم افزار به غیر از طراحی مدار، برای ایجاد گراف، فلوچارت، زیر مجموعه های سازمانی و ... نیز کاربرد دارد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، نرم افزارهای مهندسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 1:48 ] [ mohammad mahdi ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

اینم یادگاری از من در ای دنیایی مجازی ... ..سلامی چو بوی خوش آشنایی.. ..بدان مردم دیده ی روشنایی.. به وبلاگم خوش اومدین امیدوارم لحضات خوشی را در وبلاگ بگذرونید .. نظر یادتون نره ............................................... دانلود در ادامعه مطالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده دانلود رایگان و آدرس downloadfreevillage.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موضوعات وب
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1395
اسفند 1394 بهمن 1394 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 267
بازدید هفته : 546
بازدید ماه : 520
بازدید کل : 134586
تعداد مطالب : 598
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک