دهکده دانلود رایگان
مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

 دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم HD با کیفیت بالا

Aiseesoft HD Video Converter 6.3

دانلود از دهکده دانلود  

 

 

 

فیلم های HD به فیلم هایی گفته میشود که رزولوشن آنها حداقل 1080x720 باشد. این کیفیت تنها در نمایشگرهای HD قابل پخش است. البته ممکن است نمایشگرهای قدیمی تر هم بتوانند فیلم های HD را نمایش دهند ولی کیفیت آنها قابل مقایسه نیست.

 

در این مطلب، نرم افزاری برای تبدیل فرمت فیلم های HD را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار میتواند فیلم های HD را به فرمت های معمولی فیلم تبدیل کند.

 

نرم افزار Aiseesoft HD Video Converter همانطور که از نامش پیداست، تبدیل کننده ویدئو های HD است. این نرم افزار علاوه بر قابلیت تبدیل فیلم های HD به فیلم های معمولی با رزولوشن پایین تر، قابلیت ساخت فیلم HD از فیلم های معمولی را هم دارد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، مالتی مدیا، ویرایش کننده فیلم و صدا ، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 12:57 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار آپدیت درایورها

DriverMax 7.2

 

 

 

 

نرم افزار DriverMax یک ابزار خوب برای آپدیت کردن درایور سخت افزارهای سیستم است. این نرم افزار میتواند به صورت اتوماتیک درایورهای جدید متناسب با کامپیوتر شما را از طریق اینترنت شناسایی کرده و در صورت تمایل کاربر، آنها را دانلود و نصب کند.

 

اگر ویندوز خود را ارتقا داده اید و یکی از سخت افزارهای شما (مثلا کارت گرافیک، صدا، مودم و ..) به درستی کار نمیکنند، این نرم افزار میتواند درایور آن را از اینترنت پیدا کرده و دانلود کند.

 

اما قابلیت مهم این نرم افزار که آن را از برنامه های مشابه متمایز میکند، امکان بکاپ گیری از درایورهای نصب شده سیستم است. توسط این قابلیت، شما میتوانید در زمانی که همه سخت افزارهای شما به خوبی کار میکنند یک نسخه پشتیبان (Backup) از همه درایورهای نصب شده بگیرید. تا اگر روزی با مشکلی مواجه شدید بتوانید به راحتی درایور ها را بازگردانی کنید.

 

این کار در وقت شما هم صرفه جویی خواهد کرد. زیرا میتوانید هر بار که ویندوز نصب میکنید از درایور بکاپ گرفته شده استفاده کنید و همه درایورها را به صورت یکجا نصب کنید. بدون اینکه نیاز به نصب تک تک آنها باشد.

 

یا اگر لپتاپ یا کامپیوتر خود را در حالی که درایورهای آن نصب بوده خریداری کرده اید و حالا میخواهید ویندزو آن را عوض کنید ولی درایورها را ندارید، میتوانید از این نرم افزار برای کپی برداری از درایور های نصب شده سیستم استفاده کنید.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و اکنون از سرزمین دانلود قابل دریافت است.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، ویندوز، درایو PC، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 12:54 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار کپی سریع فایل ها

Ultra Copier

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

همه ما با کپی کردن فایل ها و فولدرها در ویندوز آشنا هستیم. این کار را میتوان با سه روش انجام داد:

 

- کلیک راست: انتخاب گزینه Copy روی فایل مورد نظر، و گزینه Paste در مقصد

- میانبر صفحه کلید: Ctrl+C برای کپی ، Ctrl+V برای پیست

- کشیدن توسط ماوس و انداختن در محل جدید (Drag and Drop)

 

البته روش های دیگری هم برای این کار وجود دارد.

 

در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند سرعت کپی برداری از فایل ها را افزایش دهد. یعنی شما به جای کپی عادی توسط خود ویندوز، از این نرم افزار برای کپی سریع استفاده میکنید.

 

نرم افزار Ultra Copier با عملکرد ویژه خود باعث افزایش سرعت کپی فایل ها و فولدرها در ویندوز میشود. این نرم افزار قابلیت های جالبی هم برای کپی برداری دارد. مثلا گزینه توقف موقت (Pause) را دارد که جای خالی آن همیشه در هنگام کپی برداری احساس میشود.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، کاربردی، سایر نرم افزارهای کاربردی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 12:51 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار محدود کردن اینترنت

Internet Lock 6

 دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

وقتی کامپیوتر شما به اینترنت متصل باشد همه نرم افزارها میتوانند از اینترنت استفاده کنند. همچنین تمام سایت ها قابل دسترسی است. اما اگر بخواهید جلوی وصل شدن یک نرم افزار به اینترنت را بگیرید چه میکنید؟ (بسیاری از برنامه ها به صورت اتوماتیک برای آپدیت شدم به اینترنت وصل میشوند)

 

یا اگر بخواهید جلوی باز شدن سایت های خاصی را بگیرید از چه روشی استفاده میکنید؟ (برای کنترل اینترنت)

 

توسط نرم افزار Internet Lock میتوانید کنترل کاملی روی اینترنت خود داشته باشید. حتی میتوانید فقط اجازه باز شدن سایت خاصی را بدهید و بقیه را مسدود کنید. (این قابلیت مخصوصا در ادارات و مدارس بسیار مفید است)

 

کار با نرم افزار Internet Lock بسیار ساده است و در عین حال امکانات خوبی برای ایجاد محدودیت در اینترنت کامپیوتر شما دارد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 12:49 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار واژه پردازی و تایپ (شبیه Word) با حجم کم

Atlantis Word Processor 1.6

دانلود از دهکده دانلود  

 

 

 

از شنیدن کلمه واژه پرداز تعجب نکنید. اگرچه این اصطلاح این روزها کمتر به کار میرد، ولی تایپیست های قدیمی با آن آشنا هستند.

 

کلمه واژه پرداز ترجمه معادل انگلیسی آن، یعنی Word Processor است. شاید این اصطلاح برای شما ناآشنا باشد، اما حتما با معروف ترین نرم افزار واژه پرداز جهان یعنی Microsoft Word آشنایی دارید!

 

بله، منظور از واژه پرداز، همان نرم افزار تایپ و ویراستاری است.

 

نرم افزار Word احتمالا پرطرفدارترین محصول مایکروسافت (بعد از ویندوز) است. در تمام دنیا برای تایپ و ویراستاری از نرم افزار ورد استفاده میشود. اما در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که با وجود حجم بسیار کم، امکانات خوبی برای تایپ دارد.

 

نرم افزار Atlantis Word Processor از آن واژه پردازهای خوبی است که به دلیل وجود نرم افزاری مثل Microsoft Word کمتر شناخته شده و مورد استفاده قرار میگیرد. اما اگر به دنبال یک نرم افزارکم حجم و قابل قبول برای تایپ هستید حتما این نرم افزار را امتحان کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، آفیس و PDF، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 12:48 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود ادیتور متن، با پشتیبانی از تمام زبان های برنامه نویسی تحت وب

Blumentals WeBuilder 12.2

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود ) 

 

 

 

همه برنامه نویسان با ادیتورهای متن آشنا هستند. ادیتور متن نرم افزاری برای ساخت و ویرایش فایل های متنی است.

 

تفاوتی که ادیتور مخصوص برنامه نویسی با یک ادیتور ساده (مثل Notepad) دارد این است که ادیتور برنامه نویسی میتواند کدهای برنامه نویسی را تشخیص داده و پارامتر های مختلف را با رنگ های متفاوت نمایش دهد. به این ترتیب برنامه نویس راحت تر میتواند متن برنامه را تجزیه و تحلیل کند.

 

برخی از ادیتورهای برنامه نویسی قابلیت های بیشتری نیز دارند. مثلا میتوانند کدهای بعدی را حدس بزنند. یا غلط های نگارشی و منطقی را پیدا کنند.

 

هر ادیتور برنامه نویسی معمولا از چند زبان پشتیبانی میکند. یعنی میتواند کدهای چند زبان مختلف را تشخیص دهد و رنگ بندی کند.

 

در این مطلب، ادیتوری به شما معرفی میکنیم که تمام زبان های برنامه نویسی تحت وب را پشتیبانی میکند.

 

نرم افزار WeBuilder یک ادیتور حرفه ای برای برنامه نویسان تحت وب است. این ادیتور میتواند کدهای این زبان های برنامه نویسی را تشخیص دهد:

 

HTML, Javascript, VBScript, PHP, ASP, ASP.Net, SSI, Perl, C#.Net, Ruby, SQL, XML, WML

 

نسخه جدید این ویرایشگر کدهای برنامه نویسی به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 12:46 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات

R-Studio 7

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود )

 

 

 

یک نرم افزار اقبل اطمینان برای بازیابی اطلاعات میخواهید؟ نرم افزار R-Studio را امتحان کنید!

 

پاک شدن ناخواسته اطلاعات برای همه ما اتفاق افتاده است. اگر اطلاعات پاک شده چندان مهم نباشند از خیر آن میگذریم. اما اگر اطلاعات مهمی به صورت ناخواسته پاک شده باشند باید هر طور شده آنها را بازیابی کنیم.

 

از نظر فنی، تا وقتی که محل قرارگیری یک فایل بر روی دیک سخت توسط اطلاعات جدید جایگزین نشده باشد میتوان آن فایل را بازیابی کرد. حتی اگر چند سال از زمان پاک شدن آن گذشته باشد.

 

نرم افزار R-Studio با استفاده از جدیدترین روش های اسکن سطح دیسک، میتواند آثار به جا مانده از فایل های پاک شده را پیدا کرده و آنها را بازیابی کند.

 

این نرم افزار امکان بازیابی فایل از درایوهای فرمت شده و پارتیشن بندی شده را نیز دارد. از سایر قابلیت های این نرم افزار میتوان به توانایی بازیابی اطلاعات از مموری موبایل، کارت حافظه دوربین دیجیتال، و فلش مموری اشاره کرد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، امنیت، بازیابی و پشتیبانی اطلاعات، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 21:58 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

دانلود نرم افزار میکس صدا

n-Track Studio 7

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود )

 

 

 

نرم افزار n-Track Studio یک استودیوی کامل برای ضبط و ویرایش صدا است. از نقاط قوت این نرم افزار میتوان به Multi Track بودن اشاره کرد. یعنی میتواند چندین فایل صوتی را روی کانال های مختلف میکس کند.

 

از این نرم افزار میتوان برای ضبط صدا، میکس آهنگ، ویرایش انواع فایل های صوتی، و آهنگ سازی استفاده نمود. همچنین امکان قرار دادن هر فایل صوتی بر روی یک کانال و تنظیم صدای آن کانال وجود دارد. به عنوان مثال میتوانید صدای خود را ضبط کرده و بر روی یک آهنگ میکس کنید. و هر جا لازم بود شدت صدای خود یا آهنگ را به صورت جداگانه کم و زیاد کنید.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، مالتی مدیا، ویرایش کننده فیلم و صدا ، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 21:57 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

دانلود دیسک بوت راه اندازی سیستم

Ultimate Boot CD 5.2.7

( دانلود اختصاصی ار دهکده دانلود )

 

 

 

وقتی ویندوز شما دیگر بالا نمیآید و نگران از دست دادن فایل های مهم خود در صورت نصب مجدد ویندوز هستید، هیچ چیز به اندازه یک دیسک بوت نجات نمیتواند به شما کمک کند.

 

انواع دیسک های بوت برای راه اندازی سیستم وجود دارند که توسط گروه های نرم افزاری مختلف تولید شده اند. اما امکانات اصلی آنها تقریبا شبیه به یکدیگر است. یک دیسک بوت نجات معمولا امکان دسترسی به فایل های موجود در درایو های کامپیوتر را دارد، ابزارهای بازیابی و پشتیبان گیری از اطلاعات را دارد، و همچنین دارای آنتی ویروس بوتیبل است.

 

در این مطلب، یکی از بهترین دیسک بوت ها که ابزارهای مختلفی نیز دارد را به شما معرفی میکنیم.

 

دیسک بوت Ultimate Boot CD تقریبا 10 سال است که منتشر میشود و هر سال نسخه جدیدی با امکانات تازه ارائه میکند. این دیسک بوت امکان راه اندازی کامپیوتر شما (بدون نیاز به ویندوز) را دارد و ابزارهای مختلفی نیز در اختیار شما قرار میدهد که در مواقع اضطراری بسیار مفید خواهد بود.

 

نسخه جدید این دیسک بوت را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، ویندوز، سیستم عامل ویندوز، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 21:55 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

دانلود برنامه فارسی سازی نرم افزارها

Lingobit Localizer Enterprise 8

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود )

 

 

 

شاید شما هم نرم افزارهایی که دارای منوی فارسی هستند را دیده باشید. فارسی بودن محیط یک نرم افزار باعث میشود تا کاربران مبتدی و افرادی که آشنایی با زبان انگلیسی ندارند راحت تر بتوانند از نرم افزار استفاده کنند.

 

اگر علاقه و حوصله ترجمه منوهای یک نرم افزار را دارید، خودتان هم میتوانید یک نرم افزار را فارسی کرده و آن را با نام خودتان منتشر کنید تا دیگران هم استفاده کنند.

 

برنامه Lingobit Localizer مخصوص ترجمه نرم افزارها است. (Localizer به معنی بومی کننده)

 

این برنامه میتواند رشته های متنی در یک فایل (exe, dll) را به شما نمایش دهد و امکان جایگزین کردن متن مورد نظر شما را دارد. مثلا میتوانید منوی بالای یک نرم افزار را ویرایش کرده و به جای کلمه Edit کلمه ویرایش را قرار دهید و به همین ترتیب کل نرم افزار را فارسی کنید.

 

توسط این نرم افزار حتی میتوانید راهنما (Help) نرم افزارها را نیز به فارسی ترجمه کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، برنامه نویسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 21:53 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

دانلود نرم افزار نمایش متن آهنگ

Mini Lyrics 7.6

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود )

 

 

آیا تا به حال پیش آمده است که در هنگام گوش کردن به یک ترانه بخواهید متن آن را هم ببینید؟ مخصوصا اگر ترانه به زبان انگلیسی باشد، نمایش متن آهنگ کمک میکند تا بهتر متوجه موضوع آهنگ شوید.

 

روش متداول این است که در سایت های مختلف به دنبال متن آهنگ مورد نظر خود بگردید. بعد از اینکه آن را پیدا کردید آهنگ را پخش کنید و همزمان متن را نیز مشاهده کنید. و باید حواستان باشد که در هنگام خواندن متن از آهنگ عقب نمانید!

 

اما در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که کار را بسیار ساده کرده است. این نرم افزار میتواند در هنگام پخش یک آهنگ، متن آن را به صورت اتوماتیک دریافت کرده و همزمان نمایش دهد.

 

نرم افزار Mini Lyrics میتواند متن آهنگی که پخش میشود را در محیط همان نرم افزار پخش کننده آهنگ نمایش دهد. یعنی شما مجبور نیستید از پلیر دیگری استفاده کنید. و میتوانید همزمان با پخش آهنگ از پلیر مورد علاقه خود، متن آهنگ را نیز مطالعه کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، مالتی مدیا، پخش کننده فیلم و صدا، ویرایش کننده فیلم و صدا ، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 21:51 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

دانلود نرم افزار افکت وب کم

Video Booth Pro 2.5

  ( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود )

 

 

 

امروزه همه لپتاپ ها مجهز به دوربین (وب کم) هستند. افرادی هم که کامپیوتر PC دارند معمولا یک WebCam به سیستم خود وصل میکنند تا برای چت تصویری یا ضبط فیلم مورد استفاده قرار گیرد.

 

در این مطلب نرم افزاری به شما معرفی میکنیم که مخصوص وب کم بوده و بیشتر جنبه سرگرمی دارد.

 

نرم افزار Video Booth برای ایجاد افکت در وبکم است. توسط این نرم افزار میتوانید تصویر خود را به شکل های مختلف و عجیب و غریب برای طرف مقابل نمایش دهید یا ضبط کنید.

 


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 21:17 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

سلامممممممممممممممممم

بعد از مدتی دوباره برات اپ گذاشتم هانی جان خیلی وقت بود به وبم سر نزده بودم امروز وقت پیدا کردم اومدم و هم برنامه اپ کردم و هم صحفه ی شما را

داشتم برای مرور به مطالب قبلی نگاه میکردم نسبت به این چند مطلبی که در پایین برات گذاشتم خیلی فرق میکنن !! خب دلیلش واضح هست

اون زمان اگه عاشقتم بودم انقدر باهم صمیمی نشده بودیم و نمیتونستم راحت باهات حرف بزنم .

راستی برنده شدنت را هم تبریک میگم و این آپ جدید یک جور شیرینی برای برنده شدنت بود


موضوعات مرتبط: تیام و هانی ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 2:32 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 

ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ:


ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ

ﺑﺪﻭﻥ ﻓﮑﺮ ﺑﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻭ ﺁﯾﻨﺪﻩ

ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ . . .


موضوعات مرتبط: تیام و هانی ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 2:31 ] [ mohammad mahdi ] [ ]
روز قیامت ازم پرسیدند :

جوانیت را چگونه گذراندی ؟ !

ندا آمد:

دل شکسته است بگذارید به بهشت برود

دنیایش خوب جهنمی بود . . .

 


موضوعات مرتبط: تیام و هانی ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 2:27 ] [ mohammad mahdi ] [ ]
http://8pic.ir/images/48491282871720892010.jpg

عاشق نشو ای دل با تنهایی سر کن

حالم رو میبینی حرفامو باور کن

عاشق نشو ای دل عاشق شدن درده

میسوزی میمیری این دنیا نامرده


موضوعات مرتبط: تیام و هانی ، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 2:27 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

دانلود پکیج کامل فایل های مورد نیاز ویژوال سی

(برطرف کننده خطاهای نرم افزاری)

Microsoft Visual C++ Redistributable Package 1.6

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود )

 

 

 

بسیاری از نرم افزارها و بازی های ویندوز توسط زبان برنامه نویسی ویژوال سی (++Visual C) نوشته میشوند. این برنامه ها برای اینکه بدون مشکل اجرا شوند نیاز به فایل های کمکی (مثل توابع DLL) دارند.

 

بیشتر نرم افزارهای معتبر و معروف در هنگام نصب، فایل های مورد نیاز ++Visual C را نیز در ویندوز کپی میکنند تا بدون مشکل اجرا شوند. اما برخی از نرم افزارها اینطور نیستند و از توابع موجود در ویندوز کمک میگیرند. حالا اگر به هر دلیل فایل های مورد نیاز ++Visual C در ویندوز وجود نداشته باشد، اجرای این نرم افزارها امکان پذیر نخواهد بود.

 

در این مواقع، خطایی ظاهر میشود که عنوان پنجره آن این است :

 

Microsoft Visual C++ Runtime Library

 

هرگاه با خطایی به این شکل مواجه شدید، در نظر داشته باشید که برنامه ای که در حال اجرای آن هستید نیاز به یکی از فایل های ++Visual C دارد که در ویندوز شما موجود نیست.

 

 

برای حل این مشکل، باید پکیج کامل فایل های مورد نیاز ویژوال سی را نصب کنید. این پکیج به صورت رسمی از طرف مایکروسافت منتشر شده و خطاهای ویژوال سی را برطرف میکند.

 

این پکیج، Microsoft Visual C++ Redistributable Package نام دارد و در ادامه میتوانید نسخه جدید آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، برنامه نویسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 1:54 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا

Mojosoft Photo Frame Studio 2.9

 

 

 

 

قرار دادن عکس های کامپیوتری درون قاب باعث زیباتر شدن عکس میشود. مخصوصا اگر طرح قاب را متناسب با عکس انتخاب کنید. سپس میتوانید عکس نهایی را روی دسکتاپ خود قرار دهید و یا از آن پرینت بگیرید و روی یخچال خود بچسبانید!

 

نرم افزار Mojosoft Photo Frame Studio مخصوص اضافه کردن قاب های زیبا به عکس میباشد. این نرم افزار شامل صدها فریم (قاب) متنوع در موضوعات مختلف است. شما میتوانید از قاب های کودکانه و شاد برای عکس کودکان استفاده کنید. و یا از قاب های فانتزی و رویایی برای زیباتر کردن عکس جشن ها کمک بگیرید.

 

بعد از قرار دادن عکس درون قاب، میتوانید عکس نهایی را با فرمت دلخواه خود ذخیره کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، گرافیک، نمایشگر و ویرایش گر عکس، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 1:53 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

دانلود نرم افزار بهینه سازی تسک بار ویندوز

Taskbar Tweaker 4.4

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود )

 

 

 

Taskbar چیست؟ به نوار افقی پایین دسکتاپ که نشان دهنده برنامه ها و پنجره های ویندوز است، تسک بار (Taskbar) گفته میشود. در سمت چپ این نوار منوی استارت قرار دارد و در سمت راست آن ساعت و تاریخ دیده میشود.

 

Taskbar به معنای نوار وظایف است. دلیل اصلی نام گذاری Taskbar این است که همه برنامه ها یا وظایفی که ویندوز در حال اجرای آنها است در این نوار قابل مشاهده هستند.

 

Taskbar یکی از مهم ترین قسمت های ویندوز است. Taskbar از ویندوز 95 گرفته تا ویندوز های XP و 7 و 8 تغییرات زیادی کرده، اما همچنان کارکرد اصلی خود را حفظ کرده است.

 

 

توسط نرم افزار Taskbar Tweaker میتوانید نوار وظایف یا همان Taskbar را مدیریت و بهینه سازی کنید. یعنی با سلیقه خودتان تغییراتی در ظاهر و یا کارکرد آن بدهید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، ویندوز، بهینه سازی ویندوز، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 1:51 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

دانلود نرم افزار تعمیر ویندوز

Windows Repair 2

( دانلود اختصاصی از دهکده دانلود )

 

 

 

ویندوز، مهم ترین نرم افزار کامپیوتر شماست! که وظیفه راه اندازی و مدیریت کامل سیستم را بر عهده دارد. در همه کامپیوتر ها این سیستم عامل است که مشخص میکند کدام برنامه ها در هنگام بوت سیستم اجرا شوند، سخت افزارها چطور کار کنند، نرم افزارها چگونه اجرا شوند، و ...

 

این وظایف سنگین در کنار نصب و حذف مداوم برنامه ها و بازی های مختلف، به مرور باعث ایجاد مشکلاتی در ویندوز میشود. ویروس های کامپیوتری نیز در حملات خود ویندوز را بی نصیب نمیگذارند.

 

مشکلات ویندوز میتواند باعث کاهش سرعت، خطاهای مختلف، عدم امکان اجرای برنامه ها و بازی ها، و یا حتی بالا نیامدن ویندوز شود. و در نهایت مجبور به نصب دوباره ویندوز خواهید شد.

 

اما اگر ویندوز شما دارای مشکلاتی است و نمیخواهید دوباره ویندوز نصب کنید، میتوانید از نرم افزارهای تعمیر ویندوز کمک بگیرید. نرم افزار Windows Repair یکی از تعمیر کننده های ویندوز است!

 

این نرم افزار میتواند مشکلات سیستم عامل ویندوز را پیدا کرده و آنها را برطرف کند. هرچند این نرم افزار ویندوز را مثل روز اول نخواهد کرد، ولی میتواند بسیاری از خرابی ها را برطرف کند تا نیازی به نصب مجدد ویندوز نداشته باشید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، ویندوز، سیستم عامل ویندوز، بهینه سازی ویندوز، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 1:50 ] [ mohammad mahdi ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

اینم یادگاری از من در ای دنیایی مجازی ... ..سلامی چو بوی خوش آشنایی.. ..بدان مردم دیده ی روشنایی.. به وبلاگم خوش اومدین امیدوارم لحضات خوشی را در وبلاگ بگذرونید .. نظر یادتون نره ............................................... دانلود در ادامعه مطالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده دانلود رایگان و آدرس downloadfreevillage.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موضوعات وب
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1395
اسفند 1394 بهمن 1394 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 267
بازدید هفته : 559
بازدید ماه : 533
بازدید کل : 134599
تعداد مطالب : 598
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک