دهکده دانلود رایگان
مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

 نسخه جدید نرم افزار اینترنت دانلود منیجر

Internet Download Manager 6.17

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار Internet Download Manager منتشر شد! (ورژن 6.17)

 

نرم افزار Internet Download Manager که به اختصار IDM نیز گفته میشود بدون شک بهترین و قوی ترین نرم افزار برای مدیریت دانلود است.

 

توسط این نرم افزار میتوانید فایل های مورد نظر خود را با سرعت بیشتری دانلود کنید. همچنین امکان دسته بندی دانلود ها، تنظیم ساعت شروع و پایان دانلود، و قابلیت Resume (ادامه دانلود در صورت قطع شدن) را دارد.

 

از دیگر قابلیت های بسیار مهم این نرم افزار، میتوان به امکان دانلود فیلم و موسیقی های آنلاین اشاره کرد.

 

نسخه جدید این نرم افزار (ورژن 6.17) به تازگی ارائه شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 23:14 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود بازی معروف برج سازی (جنگا) برای موبایل (آیفون)

Jenga 1.6 iOS Game

 

 

بازی برج سازی (Jenga) که در کشور ما به برج هیجان هم معروف است، از قدیمی ترین و محبوب ترین بازی های چند نفره در جهان است.

 

این بازی شامل تعداد زیادی مکعب های چوبی است که روی هم چیده میشود تا به صورت یک برج دربیاید. سپس هر کدام از طرفین بازی باید به نوبت یکی از مکعب ها را از طبقات پایین برج خارج کرده و آن را در بالای برج قرار دهد. هر چه برج بلند تر میشود حفظ تعادل آن سخت تر خواهد بود. و هر کس که باعث فروریختن برج شود بازنده است.

 

در نسخه موبایلی این بازی که به صورت یک نفره یا دونفره قابل انجام است همان قوانین وجود دارد. شما باید با لمس کردن صفحه، مکعب ها را از طبقات پایین برج خارج کنید و در بالای آن قرار دهید.

 

در این مطلب، نسخه iOS این بازی را برای شما آماده کرده ایم. این بازی روی موبایل های iPhone و همچنین iPad قابل نصب است.


موضوعات مرتبط: بخش موبایل، آیفون، بازی آیفون، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 23:11 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار پخش فیلم و موسیقی

KMPlayer 3.6

 

 

 

 

نرم افزار KMPlayer در بین کاربران فارسی زبان بسیار محبوب است. شاید دلیل محبوبیت این نرم افزار علاوه بر قدرت بالای آن، معرفی نسخه های جدید آن در سایت های ایرانی باشد.

 

کا ام پلیر نه تنها قابلیت پخش انواع فرمت های ویدیویی (فیلم) را دارد، بلکه یک رابط کاربری بسیار زیبا برای پخش موسیقی نیز دارد و میتواند جایگزین نرم افزارهایی مثل Winamp نیز باشد.

 

نرم افزار KMPlayer تقریبا از تمام فرمت های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی میکند. از جمله فرمت های فیلم AVI, MKV, MPG, 3GP, MP4, MOV, DVD, VCD, WMV و همچنین فرمت های صوتی MP3, WAV, OGG, WMA و بسیاری فرمت های دیگر.

 

در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه این نرم افزار (ورژن 3.6) را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، مالتی مدیا، پخش کننده فیلم و صدا، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 23:9 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود بازی معروف برج سازی (جنگا) برای موبایل (اندروید)

Jenga 1.8 Android Game

 

 

در این مطلب، نسخه اندرویدی بازی برج سازی (Jenga) را برای شما آماده کرده ایم. این بازی بر روی موبایل ها و تبلت های مجهز به سیستم عامل Android قابل اجرا است.

 

بازی برج سازی (Jenga) که در کشور ما به برج هیجان هم معروف است، از قدیمی ترین و محبوب ترین بازی های چند نفره در جهان است.

 

این بازی شامل تعداد زیادی مکعب های چوبی است که روی هم چیده میشود تا به صورت یک برج دربیاید. سپس هر کدام از طرفین بازی باید به نوبت یکی از مکعب ها را از طبقات پایین برج خارج کرده و آن را در بالای برج قرار دهد. هر چه برج بلند تر میشود حفظ تعادل آن سخت تر خواهد شد. و هر کس که باعث فروریختن برج شود بازنده است.

 

در نسخه اندرویدی این بازی که به صورت یک نفره یا دونفره قابل انجام است همان قوانین وجود دارد. شما باید با لمس کردن صفحه، مکعب ها را از طبقات پایین برج خارج کنید و در بالای آن قرار دهید.


موضوعات مرتبط: بخش موبایل، اندروید، بازی اندروید، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 23:8 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود دیکشنری و مترجم لینگوس، به همراه بهترین واژه نامه های انگلیسی و فارسی

Lingoes 2.9

 

 

 

 

نرم افزار دیکشنری و مترجم لینگوس (Lingoes) با امکانات خوبی که دارد جزو بهترین و محبوب ترین دیکشنری های کامپیوتری است. این نرم افزار هرچند به اندازه Babylon معروف نیست، ولی از نظر امکانات ترجمه کاملا با آن رقابت میکند.

 

محیط و پنجره نرم افزار Lingoes تقریبا شبیه به بابیلون است. وقتی که شما به دنبال ترجمه کلمه ای در این نرم افزار میگردید، ترجمه های مختلف از واژه نامه های گوناگون را ارائه میکند. علاوه بر این اگر به اینترنت متصل باشید امکان ارائه ترجمه از واژه نامه های آنلاین را نیز دارد.

 

امکان تلفظ، تصحیح اشتباهات تایپی، و نمایش واژه های مشابه، از سایر امکانات دیکشنری Lingoes است.

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه این دیکشنری به همراه این واژه نامه ها ارائه شده است:

- دو واژه نامه انگلیسی به فارسی

- یک واژه نامه فارسی به انگلیسی

- دو واژه نامه انگلیسی به انگلیسی

 

کافیست بعد از نصب نرم افزار، هر کدام از واژه نامه های دلخواه خود را نیز نصب کنید تا در هنگام ترجمه، از منابع آنها نیز استفاده و نمایش داده شود.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، کاربردی، فرهنگ لغت و دیکشنری، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 23:5 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار متلب 2013، نسخه نهایی

Matlab R2013a

 

 

 

 

نرم افزار Matlab یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارهای مهندسی و ریاضی است. به طوری که امروزه به عنوان ابزاری استاندارد مورد استفاده دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی قرار میگیرد.

 

بر خلاف برخی تصورات، نرم افزار مطلب فقط ابزاری برای حل معادلات ریاضی و یا رسم نمودار نیست. بلکه برای انجام محاسبات مختلف فنی و صنعتی نیز میتوان از آن استفاده کرد.

 

برای انجام محاسبات مورد نظر خود با نرم افزار Matlab ، میتوانید به راحتی از ابزارهای کدنویسی آن کمک بگیرید. کدنویسی در نرم افزار مطلب در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی بسیار ساده تر بوده و با کمی تمرین و تلاش قابل انجام است.

 

در این مطلب، نسخه نهایی نرم افزار Matlab (ورژن R2013a) را برای شما آماده کرده ایم.

 

همچنین کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار Matlab را نیز میتوانید در ادامه دانلود کنید. این کتاب به صورت PDF و به زبان فارسی است.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، نرم افزارهای مهندسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 21:41 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

BlueStacks App Player 0.7.9

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار BlueStacks منتشر شد! (ورژن 0.7.9)

 

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را رویکامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

 

یکی از دغدغه های دارندگان گوشی های موبایل، این است که قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظر در گوشی خود، محیط آن را ببینند و تست کنند. نرم افزار BlueStacks امکان اجرای برنامه های اندرویدی در کامپیوتر را به شما می دهد. به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. به این ترتیب از نصب و حذف های مکرر خلاص می شوید و فقط برنامه هایی را نصب می کنید که محیط آنها را دیده اید و خوشتان آمده است.

 

اگر یک برنامه یا بازی اندرویدی را با کمک BlueStacks در ویندوز نصب و تست کردید و مورد قبولتان بود، می توانید به راحتی با کمک همین نرم افزار آن را به موبایل اندرویدی خود انتقال دهید. این انتقال هم به وسیله کابل USB و هم به صورت بیسیم (WiFi یا Bluetooth) امکان پذیر است.

 

موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، کاربردی، سایر نرم افزارهای کاربردی، بخش موبایل، اندروید، برنامه اندروید، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 21:30 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار ساخت عکس های متحرک

Easy GIF Animator 5.6

 

 

 

 

رایج ترین فرمت برای ساخت عکس های متحرک، فرمت GIF است. این فرمت به دلیل اینکه برای پخش نیاز به برنامه خاصی ندارد و همچنین در تمام مروگرها قابل مشاهده است برای ساخت بنر های تبلیغاتی در وب سایت ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

 

همچنین لوگو ها و انیمیشن های زیبا و جذابی نیز با فرمت GIF طراحی میشوند که نمونه های آنها را میتوانید در هر سایتی مشاهده کنید. از دکمه های چشمک زن گرفته تا انیمیشن های کوتاه و بنر های تبلیغاتی.

 

یکی از ساده ترین و بهترین نرم افزارها برای ساخت عکس متحرک، نرم افزار Easy GIF Animatorاست. در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از این نرم افزار را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، مالتی مدیا، گالری گرافیک و پلاگین، سایر نرم افزارهای کاربردی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 21:19 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده

Easy Recovery Pro 10

 

 

 

 

برای کاربرانی که حداقل 15 سال از آشنایی شان با کامپیوتر میگذرد، نرم افزار Easy Recovery یک نوستالژی است. زمانی که نرم افزارهای زیادی برای بازیابی فایل های پاک شده وجود نداشتند و Easy Recovery اولین و آخرین امید آنها بود. و انصافا هم خیلی وقت ها مشکلات ما را حل میکرد.

 

اگر یک ویروس، یک اشتباه، یا یک کاربر نابلد باعث شده است تا اطلاعات و فایل های مهم شما پاک شود، هنوز هم امیدی برای بازیابی آنها هست. نرم افزار Easy Recovery Pro امکانات خوبی برایبازیابی اطلاعات دارد.

 

فرقی نمیکند اطلاعات شما از چه نوعی باشد. عکس، موسیقی، فیلم، اسناد اداری، یا هر فرمت دیگری. این نرم افزار میتواند سطح درایو های کامپیوتر شما را اسکن کرده و هر نوع اطلاعات پاک شده ای که امکان بازیابی دارد را برگرداند.

 

این نرم افزار قادر به بازیابی اطلاعات از هارد دیسک، کارت حافظه، فلش مموری، هارد اکسترنال و همچنین دوربین دیجیتال و موبایل میباشد.

 

نسخه جدید نرم افزار Easy Recovery Pro با ظاهری تازه و همان قدرت همیشگی، به تازگی منتشر شده است و در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، امنیت، بازیابی و پشتیبانی اطلاعات، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:10 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود مایا 2014 با راهنمای فارسی نصب و فعال سازی

Maya 2014 SP2

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار مایا، Maya 2014 منتشر شد !

(سرویس پک 2)

 

مایا یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزارها برای انیمیشن سازی و طراحی 3 بعدی است. امکانات گسترده Maya باعث شده است تا علاوه بر کاربرد آن در سرگرمی و انیمیشن سازی، برای کاربرد های تجاری و صنعتی (مثل مدل سازی قطعات) نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

مایا تعامل خوبی با سایر نرم افزار های کمپانی اتودسک (مثل 3D Max و AutoCAD) دارد. همچنین دارای محیط برنامه نویسی کامل برای توسعه امکانات است. همین قابلیت برنامه نویسی و توسعه مایا باعث شده است تا در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار بگیرد.

 

نسخه جدید نرم افزار مایا، یعنی Maya 2014 سرویس پک 2 به تازگی منتشر شده و در ادامه میتوانید آن را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

قابل ذکر است که مایا 2014 نیز مثل برخی دیگر از نرم افزارهای جدید گرافیکی فقط به صورت 64 بیتی عرضه شده است و نسخه 32 بیت ندارد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، گرافیک، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:8 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود اتوکد 2014 با راهنمای فارسی نصب و فعال سازی

AutoCAD 2014

 

 

 

 

نسخه نهایی AutoCAD 2014 منتشر شد !

 

اتوکد معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار دنیا در زمینه نقشه کشی، معماری، و طراحی صنعتی است. مخصوصا در کشور ما این نرم افزار طرفداران بسیاری دارد و تقریبا تمام دانشجویان رشته های معماری و صنعتی با آن سروکار دارند.

 

از اتوکد برای نقشه کشی ساختمانی و صنعتی، طراحی قطعات، مدل سازی، معماری داخلی و خارجی، و ... استفاده میگردد. امکانات متنوع AutoCAD باعث شده تا این نرم افزار در کاربری های مختلف خانگی، اداری، تجاری، و حتی نظامی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

در حالی که بیش از 25 سال از ارائه نسخه اولیه اتوکد توسط کمپانی Autodesk میگذرد، اکنون نسخه جدید این نرم افزار یعنی AutoCAD 2014 منتشر شده است.

 

در ادامه میتوانید نسخه های 32 و 64 بیتی این نرم افزار را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید. راهنمای نصب و فعال سازی برنامه نیز به صورت فارسی در انتهای توضیحات قرار دارد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، نرم افزارهای مهندسی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:5 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 نسخه جدید دیکشنری بابیلون، به همراه واژه نامه های فارسی

(انگلیسی به فارسی - فارسی به انگلیسی)

Babylon Pro 10

 

 

 

 

احتمالا همه شما با دیکشنری محبوب بابیلون آشنا هستید. این دیکشنری امکان دسترسی سریع به ترجمه کلمات را با یک کلیک فراهم میکند.

 

سادگی محیط و امکانات متنوع دیکشنری بابیلون باعث شده است تا این نرم افزار محبوب ترین دیکشنری در تمام دنیا باشد. چیزی که باعث محبوبیت Babylon شده این است که واژه نامه های مختلفی برای تمام زبان های دنیا (از جمله زبان فارسی) برای آن وجود دارد. (این واژه نامه ها به اسم Glossary و با پسوند BGL منتشر میشوند)

 

علاوه بر واژه نامه هایی که به صورت رسمی از طرف سایت Babylon ارائه میشود، خود کاربران هم میتوانند واژه نامه هایی را تولید و منتشر کنند تا توسط سایرین قابل استفاده باشد. امروزه واژه نامه های بابیلون برای بیش از 100 زبان مختلف و همچنین هزاران موضوع عمومی و تخصصی در دسترس کاربران است که میتوانند آنها را دانلود و به نرم افزار بابیلون اضافه کنند.

 

در این مطلب، نسخه جدید دیکشنری بابیلون را برای شما آماده کرده ایم. دو واژه نامه انگلیسی به فارسی، و فارسی به انگلیسی نیز در محتوایی که دانلود میکنید قرار دارد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، کاربردی، فرهنگ لغت و دیکشنری، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 14:58 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود آموزش تصویری نرم افزار Team Viewer

(کنترل کامپیوتر ها از راه دور)

 

 

 

 

نرم افزار Team Viewer یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزارها برای مشاهده دسکتاپ، دسترسی به اطلاعات، و کنترل یک کامپیوتر و یا مجموعه ای از کامپیوتر ها و شبکه ها  از راه دور میباشد.

 

توسط نرم افزار Team Viewer میتوانید از راه دور کامپیوترهای مورد نظر خود را مدیریت و کنترل کنید و به طور کامل به آنها دسترسی داشته باشید.
تنها کافیست که یک بار این نرم افزار را روی کامپیوترهای مورد نظر خود نصب کنید. سپس میتوانید از هر جای دنیا و با استفاده از اینترنت، به کامپیوترهای مقصد وصل شوید.

 

در این مطلب، آموزش نرم افزار Team Viewer را برای شما آماده کرده ایم، که به صورت PDF فارسیو همراه با تصاویری از محیط نرم افزار میباشد.

 

این آموزش توسط آقای مهدی خزایی تهیه شده و به صورت رایگان از طریق سرزمین دانلود منتشر میشود.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 24 آبان 1392برچسب:, ] [ 22:56 ] [ mohammad mahdi ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

اینم یادگاری از من در ای دنیایی مجازی ... ..سلامی چو بوی خوش آشنایی.. ..بدان مردم دیده ی روشنایی.. به وبلاگم خوش اومدین امیدوارم لحضات خوشی را در وبلاگ بگذرونید .. نظر یادتون نره ............................................... دانلود در ادامعه مطالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده دانلود رایگان و آدرس downloadfreevillage.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موضوعات وب
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1395
اسفند 1394 بهمن 1394 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 281
بازدید دیروز : 267
بازدید هفته : 755
بازدید ماه : 729
بازدید کل : 134795
تعداد مطالب : 598
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک