دهکده دانلود رایگان
مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

 نرم افزار بازیابی اطلاعات موبایل اندروید

Wondershare Data Recovery for Android

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

با توجه به پیشرفت تکنولوژی عکس برداری توسط گوشی های موبایل، امروزه بیشتر افراد از موبایل خود برای گرفتن عکس یا ضبط فیلم استفاده میکنند. یعنی ترجیح میدهند به جای خرید یک دوربین دیجیتال، موبایلی خریداری کنند که کیفیت عکس برداری خوبی داشته باشد.

 

در موبایل ها هم مثل کامپیوتر، امکان پاک شدن ناخواسته عکس ها و فیلم ها وجود دارد. اگر برای شما هم این اتفاق رخ داده است، این مطلب را دنبال کنید تا یک نرم افزار حرفه ای برای بازیابی اطلاعات پاک شده موبایل معرفی کنیم.

 

نرم افزار Wondershare Data Recovery for Android مخصوص بازیابی اطلاعات موبایل های اندروید است. این نرم افزار قادر است هر نوع اطلاعات و فایلی که از موبایل اندرویدی شما پاک شده است را بازیابی کند. (مثل عکس، فیلم، فایل های متنی، آهنگ، و ...)

 

این نرم افزار بر روی کامپیوتر نصب میشود. سپس میتواند مثل یک PC Suite موبایل شما را شناسایی کرده و به آن متصل شود و کار بازیابی اطلاعات را انجام دهد.

 

نرم افزار Wondershare Data Recovery for Android علاوه بر بازیابی اطلاعات موبایل، امکان بازیابی فایل های پاک شده از تبلت های اندرویدی را هم دارد.


موضوعات مرتبط: بخش موبایل، اندروید، برنامه اندروید، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 16:8 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار ضبط مکالمه اندروید

Total Recall Call Recorder 1.9 Android

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

نرم افزار Total Recall Call Recorder یکی از بهترین نرم افزارهای ضبط مکالمه در اندروید است. این نرم افزار محصولی از شرکت اپلیکیشن سازی Killer Mobile است که به صورت تخصصی در زمینه ارائه نرم افزارهای موبایل فعالیت میکند.

 

نرم افزار Total Recall Call Recorder برای سیستم عامل های مختلف موبایل تولید شده است و در این مطلب میتوانید نسخه اندرویدی آن را دانلود کنید.

 

این نرم افزار امکانات ساده و در عین حال قدرتمندی برای ضبط مکالمه دارد. توسط این نرم افزار قادر به ضبط تمام تماس های موبایل خود هستید. چه تماس هایی که خودتان برقرار میکنید، و چه تماس هایی که با شما گرفته میشود.

 

نرم افزار Total Recall Call Recorder میتواند به صورت اتوماتیک و بدون دخالت کاربر، همه تماس ها را ضبط کند. این نرم افزار همچنین قادر به ضبط صدای محیط با کیفیت بالا است.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.


موضوعات مرتبط: بخش موبایل، اندروید، برنامه اندروید، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 16:5 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار ساده ساخت DVD فیلم

Easy DVD Creator 2.5

دانلود از دهکده دانلود  

 

 

 

همه فیلم هایی DVD که از بیرون خریداری میکنید به صورت Video DVD استاندارد هستند. به همین علت روی تمام دستگاه های پخش DVD میتوان آنها را مشاهده کرد. اگر شما هم تعدادی فیلم دانلود کرده اید یا روی کامپیوتر خود دارید و میخواهید امکان تماشای آنها را روی دستگاه خانگی خود داشته باشید، باید این فیلم ها را به صورت یک DVD فیلم استاندارد رایت کنید.

 

قبلا در سایت سرزمین دانلود نرم افزارهای مختلفی برای ساخت DVD فیلم به شما معرفی کرده ایم. اما نرم افزاری که در این مطلب معرفی میکنیم از همه آنها ساده تر است.

 

نرم افزار Easy DVD Creator دارای منو یا تنظیمات پیچیده ای نیست و تمام امکانات آن در چند آیکون خلاصه میشود. و به دلیل محیط ساده ای که دارد توسط کاربران مبتدی نیز قابل استفاده است.

 

این نرم افزار میتواند فیلم هایی با فرمت های مختلف (مثل AVI, MP4, MPG, WMV) را تبدیل به یک DVD فیلم کند. نرم افزار Easy DVD Creator از همه فرمت های رایج ویدیویی پشتیبانی میکند و میتواند به سادگی یک DVD Video برای شما بسازد.

 

این نرم افزار هم میتواند فیلم ها را مستقیما تبدیل و روی DVD رایت کند، و هم میتواند فیلم ها را با فرمت استاندارد DVD Video ذخیره کرده و بعدا رایت کند.

 

از سایر قابلیت های این نرم افزار میتوان به تبدیل فیلم های معمولی به HD اشاره کرد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، انواع ابزار CD و DVD، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 16:4 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار طراحی لوگو

Sothink Logo Maker Pro 4.4

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

نرم افزارهای زیادی برای طراحی لوگو وجود دارند. اما وقتی نام کمپانی Sothink به عنوان تولید کننده نرم افزار دیده میشود، انتخاب را راحت میکند.

 

Sothink یکی از بزرگترین شرکت های تولید نرم افزارهای چندرسانه ای در جهان است. در این مطلب، قصد داریم تا یکی از محبوب ترین نرم افزارهای این شرکت، یعنی نرم افزار طراحی لوگو را معرفی کنیم.

 

نرم افزار Sothink Logo Maker ابزارهای زیادی برای طراحی حرفه ای لوگو دارد. اما در عین حال، کار با آن تقریبا ساده است و نیازی نیست که یک طراح حرفه ای باشید. در واقع این نرم افزار ساخته شده تا کاربران عادی بتوانند لوگو های حرفه ای طراحی کنند.

 

از این نرم افزار میتوان برای طراحی لوگوهای تجاری، درج لوگو روی کارت ویزیت، طراحی آرم های سازمانی، ساخت لوگوی سایت، و ... استفاده کرد.

 

نسخه جدید این نرم افزار طراحی لوگو به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را ازدهکده دانلود دریافت کنید. لیست امکانات و لینک دانلود در ادامه مطلب قرار دارد.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، گرافیک، گالری گرافیک و پلاگین، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 16:1 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار تنظیم نور لپ تاپ

Adjust Laptop Brightness 2.0

 دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

تنظیم نور لپتاپ، یکی از دغدغه های همیشگی کاربران لپتاپ است. چون میخواهند میزان نور و روشنایی لپتاپ خود را طوری تنظیم کنند که هم بهترین تصویر را داشته باشند و هم اینکه باتری لپتاپ شان زود خالی نشود.

 

حتی اگر لپتاپ شما به برق هم متصل باشد، تنظیم نور لپتاپ کمک میکند تا بهترین کیفیت تصویر را داشته باشید.

 

نرم افزار Adjust Laptop Brightness یک ابزار کوچک و بسیار ساده برای تنظیم نور لپتاپ و مانیتور است. توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی و با کمک یک اسلایدر میزان روشنایی صفحه را تنظیم کنید. به این ترتیب دیگر نیازی به تنظیمات مختلف و پیچیده در کنترل پنل ندارید.

 

این نرم افزار حتی بر روی کامپیوترهای دسکتاپ (PC) که به مانیتور متصل هستند و قابلیت تنظیم نور نرم افزاری ندارند نیز قابل استفاده است.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، کاربردی، سایر نرم افزارهای کاربردی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 15:59 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار نمایش رتبه سایت در موتورهای جستجو

Inspyder Rank Reporter 3.2

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

همه مدیران وب سایت (وب مسترها) دوست دارند وضعیت سایت خود را در موتورهای جستجو بدانند. مثلا بفهمند در جستجوی فلان کلمه، چه رتبه ای دارند. به این ترتیب بهتر میتوانند سایت یا وبلاگ خود را مدیریت کنند.

 

ابزارهای زیادی وجود دارند که میتوانند در این زمینه به Webmaster ها کمک کنند. برخی از این ابزارها آنلاین هستند و برخی دیگر به صورت نرم افزار تحت ویندوز. در این مطلب، قصد داریم تا یکی از نرم افزارهای مفید برای وبمستر ها را معرفی کنیم.

 

نرم افزار Inspyder Rank Reporter میتواند وضعیت سایت شما از نظر موتورهای جستجو را گزارش دهد. کار با این نرم افزار ساده است. هرچند برای یک وب مستر حرفه ای، سادگی نرم افزار چندان ملاک نیست!

 

برای دیدن وضعیت سایت خود در موتورهای جستجو، کافیست آدرس سایت (یا وبلاگ) و چند کلمه کلیدی مربوط به سایت تان را وارد این نرم افزار کنید. بعد از چند دقیقه، این نرم افزار گزارش کاملی در مورد رتبه (Rank) شما در جستجوی آن کلمات کلیدی ارائه خواهد کرد.

 

اگر مثلا سایت شما در زمینه دانلود آهنگ است، توسط این نرم افزار میتوانید بررسی کنید که با کلمه کلیدی "دانلود آهنگ جدید" سایت شما چه رتبه ای در گوگل، یاهو، بینگ، و ... دارد. و سایت های رقیب چه وضعیتی دارند!

 

نسخه جدید این نرم افزار را میتوانید اکنون از سرزمین دانلود دریافت کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 15:57 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانی

امروز داشتم مرور میکردم با خودم صحفات و تک تک مطالب این بخش را بخش تیام و هانی چه ساده بود اولین نظر اولین مطلب از امام زمان شروع شد به اینجا کشید دیگه رفته حالا به جای یک بخش یک وبلاگ داره و ....

کاش بازم بیاد ...


موضوعات مرتبط: تیام و هانی ، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 14 تير 1393برچسب:, ] [ 14:21 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار افزایش کیفیت عکس

Simply Good Pictures 2

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

نرم افزار Simply Good Pictures یکی از بهترین ابزارهای کاملا اتوماتیک برای افزایش کیفیت عکساست.

 

این نرم افزار قادر است بدون دخالت کاربر، کیفیت عکس را به مقدار زیادی بهبود دهد. به همین دلیل برای کاربرانی که هیچ آشنایی با ویرایش عکس ندارند بسیار مناسب است.

 

نرم افزار Simply Good Pictures از جدیدترین الگوریتم های بهینه سازی کیفیت عکس استفاده میکند و نتیجه آن شما را شگفت زده خواهد کرد. عکس های دیجیتالی، عکس های اسکن شده، عکس های قدیمی، و هر عکسی که از کیفیت آن رضایت ندارید را به این نرم افزار بدهید تا کیفیت آن را افزایش دهد.

 

افزایش کیفیت عکس توسط این نرم افزار فقط با یک کلیک انجام میشود. با این حال در صورت تمایل کاربر، دارای تنظیمات اختصاصی هم هست.

 

در ادامه مطلب میتوانید سایر قابلیت های این نرم افزار را مطالعه کرده و در صورت تمایل، نسخه جدید آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، گرافیک، نمایشگر و ویرایش گر عکس، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ] [ 16:17 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی

myTV 9.0

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کم‌حجم است که توسط آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید.

 

شبکه های قابل دریافت توسط این نرم افزار عبارتند از:

شبکه‌های سراسری صدا و سیما

شبکه‌های دیجیتال

شبکه‌های استانی

پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی

شبکه‌های رادیویی سراسری

شبکه‌های رادیویی استانی

 

نسخه جدید نرم افزار myTV به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ] [ 16:15 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار تبدیل فایل های آفیس به صفحات چندرسانه ای

Flip Office Pro 2

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

اگر از بازدیدکنندگان دائمی سرزمین دانلود باشید، حتما با مفهوم Flip Book آشنایی دارید.

Flip Book نوعی کتاب الکترونیکی است که حاوی محتوای چندرسانه ای میباشد (مثل صدا، فیلم، فلش، انیمیشن، و ...)

 

در این مطلب، میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که میتواند از روی فایل های آفیس، یک فلیپ بوک (صفحات چندرسانه ای) ایجاد کند.

 

نرم افزار Flip Office Pro به شما این امکان را میدهد که PDF، فایل های آفیس، و سایر سندهای اداری و متنی را تبدیل به صفحات چندرسانه ای کنید. یعنی محتوایی مثل صدا یا فیلم را به آنها اضافه کرده و به صورت آنلاین و یا به شکل یک برنامه تحت ویندوز منتشر کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید به صورت کامل با قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اداری و کاری، آفیس و PDF، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ] [ 16:13 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار مرتب سازی آیکون های دسکتاپ بعد از تغییر رزولوشن

DesktopOK 3.6

دانلود از دهکده دانلود

 

 

 

وقتی رزولوشن صفحه نمایش را تغییر میدهید، مکان قرارگیری آیکون ها عوض میشود. این موضوع طبیعی است، چون ابعاد صفحه نمایش تغییر میکند و کوچکتر یا بزرگتر شدن صفحه باعث به هم ریختن مکان آیکون ها روی دسکتاپ میشود.

 

کاربرانی که آیکون های دسکتاپ خود را با دقت مرتب کرده اند و در این مورد وسواس دارند، همیشه ازتغییر رزولوشن میترسند. چون با تغییر رزولوشن و حتی برگرداندن آن به حالت قبل، آیکون ها به هم میریزند.

 

اگر شما هم مجبورید گاهی اوقات رزولوشن صفحه نمایش را تغییر دهید، و یا نگران به هم ریختن آیکون های دسکتاپ هستید، این مطلب را دنبال کنید تا یک نرم افزار کوچک و کاربردی به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار DesktopOK قادر است محل قرار گیری آیکون ها را ذخیره کرده و هر زمان که شما بخواهید آنها را مثل قبل مرتب کند. به این ترتیب دیگر نگران به هم ریختن آیکون ها نخواهید بود.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، ویندوز، بهینه سازی ویندوز، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ] [ 16:12 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار مخفی سازی فولدر

Wise Folder Hider 1.5

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

همانطور که از نام نرم افزار مشخص است، Wise Folder Hider یک ابزار ساده برای مخفی سازی فولدر است. این نرم افزار امکان مخفی سازی فولدرهای موجود در هارد دیسک و همچنین فلش مموری را دارد.

 

این نرم افزار دو لایه امنیتی دارد. در ابتدا و در اولین اجرای نرم افزار، باید یک پسورد برای خود نرم افزارتعیین کنید. تا سایر افراد نتوانند آن را اجرا کنند. در مرحله بعدی، میتوانید فولدرهای شخصی خود را توسط این نرم افزار مخفی کنید تا از دید سایرین پنهان بماند.

 

محیط این نرم افزار بسیار ساده است. سه آیکون در نوار بالای نرم افزار قرار دارد:

Hide File : توسط این گزینه میتوانید یک فایل را مخفی کنید.

Hide Folder : توسط این گزینه میتوانید یک فولدر را مخفی کنید.

Hide USB Drive : توسط این گزینه میتوانید یک فلش مموری را کاملا مخفی کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید و در صورت تمایل ورژن جدید آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، امنیت، مخفی سازی و رمز گذاری، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ] [ 16:11 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار حرفه ای ضبط صدا

Adrosoft AD Audio Recorder 2.3

(ضبط صدای در حال پخش از کامپیوتر + ضبط مخفیانه صدا از میکروفن)

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

ویندوز خودش یک نرم افزار ساده برای ضبط صدا (Sound Recorder) دارد. این نرم افزار را میتوانید با تایپ sndrec32 در کادر Run ویندوز اجرا کنید. و یا اسم آن را در ویندوز جستجو کرده و پیدا کنید. این نرم افزار، یک ابزار بسیار ساده و ابتدایی برای ضبط صدا از طریق میکروفن است. معمولا این ابزار بیشتر برای تست میکروفن استفاده میشود و کارایی چندانی برای ضبط صدا ندارد!

 

اگر میخواهید یک ابزار حرفه ای برای ضبط صدا داشته باشید، این مطلب را دنبال کنید.

 

نرم افزار Adrosoft AD Audio Recorder محصولی از کمپانی Adrosoft است که کارش تولید نرم افزارهای ساده و کم حجم است. این نرم افزار یک برنامه ساده و کامل برای ضبط صدا در کامپیوتر میباشد.

 

ضبط صدا توسط این نرم افزار به دو شکل امکان پذیر است:

- ضبط صدا از طریق میکروفن

- ضبط صدا از روی کارت صدا (ضبط صدای در حال پخش از کامپیوتر)

 

علاوه بر این، نرم افزار Adrosoft AD Audio Recorder دارای حالت Sound Activated Modeاست. یعنی میتواند وقتی صدایی در محیط وجود دارد آن را ضبط کند. و وقتی صدایی وجود ندارد ضبط را متوقف کند. این قابلیت در برخی از ضبط های حرفه ای وجود دارد و اکنون شما میتوانید توسط این نرم افزار آن را داشته باشید.

 

قابلیت Sound Activated Mode برای ضبط مخفیانه صدا بسیار کاربرد دارد. فرض کنید بخواهید صدای یک محیط را در مدت دو هفته ضبط کنید. قطعا به صورت عادی امکان پذیر نیست. چون فایلی با حجم بسیار عظیم تولید خواهد شد که بیشتر آن سکوت است. اما این نرم افزار میتنواند فقط در صورت تشخیص صدا در محیط شروع به ضبط صدا کند. و هنگام سکوت، ضبط را متوقف سازد.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، کاربردی، سایر نرم افزارهای کاربردی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ] [ 16:9 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار ساخت کتاب چندرسانه ای

Kvisoft FlipBook Maker PRO 3.6

 دانلود از دهکده دانلود

 

 

 

راستش را بخواهید چون معادلی برای کلمه Flip Book پیدا نکردیم، آن را کتاب چندرسانه ای ترجمه کردیم!

 

اصطلاح Flip Book (فلیپ بوک) به تازگی متداول شده است. شاید بتوان Flip Book را نسل جدید eBook (کتاب الکترونیکی) دانست. در واقع فلیپ بوک نوعی کتاب الکترونیکی یا همان ایبوک است که در آن فایل های چند رسانه ای (مثل صدا و فیلم) هم وجود دارند.

 

Flip Book برای خواننده بسیار جذاب تر از eBook است. چون محتوای چندرسانه ای (مالتی مدیا) دارد و مخاطب را خسته نمیکند. کتاب های داستان، مقالات علمی، آلبوم عکس، کتاب های کودکان، کاتالوگ، و همچنین بروشورهای آموزشی، از مهم ترین چیزهایی هستند که میتوان آنها را به Flip Bookتبدیل کرد تا بهتر با مخاطب ارتباط برقرار کند.

 

حالا میپرسید چطور باید یک فیلپ بوک درست کنیم؟ پاسخ شما اینجاست!

 

نرم افزار Kvisoft FlipBook Maker PRO یکی از بهترین ابزارها برای ساخت فلیپ بوک است. توسط این نرم افزار میتوانید از روی عکس، متن، موسیقی، فیلم، و... یک فلیپ بوک بسازید. فلیپ بوک را میتوان در یک سایت منتشر کرد (به صورت آنلاین). یا آن را به صورت یک اپلیکیشن ارائه نمود.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ] [ 16:8 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 نرم افزار مدیریت حافظه کلیپ بورد

PasteCopy.NET

 دانلود از دهکده دانلود

 

 

 

وقتی شما روی فایلی کلیک راست میکنید و گزینه Copy را میزنید، آدرس آن فایل در حافظه ای به نامکلیپ بورد (Clipboard) ذخیره میشود. سپس وقتی در جای دیگری گزینه Paste را میزنید، ویندوز این حافظه را میخواند و میفهمد که چه چیزی را باید در اینجا Paste کند.

 

همچنین وقتی متنی را انتخاب و آن را Copy میکنید متن مورد نظر در همین حافظه قرار میگیرد. و هنگام Paste کردن از همین حافظه خوانده میشود و درج میگردد.

 

در حالت عادی، ویندوز یک حافظه Clipboard بیشتر ندارد. یعنی با قرارگیری هر اطلاعات جدیدی در کلیپ بورد، اطلاعات قبلی از بین میرود.

 

اما برخی از نرم افزارها هستند که میتوانند Clipboard را مدیریت کرده و به تعداد نامحدود حافظه موقت کلیپ بورد در اختیار شما قرار دهند. یکی از این نرم افزارها، نرم افزار PasteCopy.NET است.

 

وظیفه نرم افزار PasteCopy.NET ، مدیریت حافظه کلیپ بورد است. این نرم افزار هر چیزی که در کلیپ بورد قرار میگیرد را به صورت یک لیست ذخیره میکند و میتواند در هر زمان آن را در اختیار کاربر قرار دهد. مثلا اگر روی 10 فایل مختلف به ترتیب کلیک راست کرده و Copy را بزنید، بعدا میتوانید با کمک این نرم افزار انتخاب کنید که کدام فایل در کجا Paste شود.

 

با این توضیحات، اگر احساس میکنید که این نرم افزار به درد شما میخورد، میتوانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، کاربردی، سایر نرم افزارهای کاربردی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 18:49 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 نرم افزار چت و مسنجر پالتاک

PalTalk  Messenger 11.4

دانلود از دهکده دانلود رایگان 

 

 

 

پالتاک (PalTalk) یکی از مسنجرهای قدیمی و شناخته شده در بین کاربران فارسی زبان است. این مسنجر امکان برقراری چت، مکالمه صوتی و تصویری، انتقال فایل، و برقراری کنفرانس چندنفره را دارد. نرم افزار PalTalk این امکان را به شما میدهد که همیشه با دوستان خود در تماس باشید.

 

مثل سایر نرم افزارهای مسنجر، اگر اکانت PalTalk ندارید باید ابتدا ثبت نام کنید. این کار با زدن دکمه Register و سپس وارد کردن یک شناسه، پسورد، ایمیل، و سوال امنیتی امکان پذیر است. بعد از ثبت نام، با وارد کردن شناسه و پسورد میتوانید وارد نرم افزار شوید. دوستان خود را اضافه کنید و یا به اتاق های گفتگو (چت روم) بروید.

 

یکی از قابلیت های جالب نرم افزار پالتاک این است که یک لینک اختصاصی برای اکانت شما میسازد. شما میتوانید این لینک را برای افرادی که میخواهند با شما ارتباط داشته باشند بفرستید. سپس آنها بدون نیاز به نصب نرم افزار و فقط با کلیک روی این لینک میتوانند با شما چت کنند. به این قابلیت،SuperIM گفته میشود.

 

نسخه جدید مسنجر PalTalk (نسخه 11.4) چند ساعت پیش منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، اینترنت و شبکه، نرم افزار اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 18:47 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار جستجوی یک رشته متنی در داخل فایل ها

LookDisk 6

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

نرم افزاری که بتواند درون فایل ها را برای پیدا کردن یک متن (رشته متنی) جستجو کند، برای کاربران عادی چندان جذاب نیست. چون کاربردی برای آنها ندارد. اما کاربران حرفه ای و همینطور برنامه نویسان قدر چنین نرم افزاری را میدانند!

 

اگر شما اهل برنامه نویسی باشید شاید برایتان پیش آمده باشد که به دنبال یک متن در مجموعه ای از فایل ها باشید. فرض کنید چند ماه پیش از یک تابع در یکی ار برنامه هایتان استفاده کرده اید و حالا دوباره به آن احتیاج دارید. اما یادتان نیست که این تابع در کدام فایل بود. راه معمولی این است که تمام پروژه های قبلی خود را به ترتیب در یک ادیتور باز کنید و اسم تابع مورد نظر را جستجو کنید. اما این کار چقدر طول میکشد؟

 

نرم افزار LookDisk میتواند یک متن را در بین تمام فایل های موجود در یک فولدر جستجو کند! این جستجو فقط شامل فایل های متنی نیست. بلکه میتواند رشته های متنی (String) را در هر فایلی جستجو و پیدا کند.

 

پیدا کردن فایل های تکراری در سیستم، از سایر قابلیت های این نرم افزار است.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، کاربردی، سایر نرم افزارهای کاربردی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 18:45 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نسخه جدید بازی کرم ها (شورش)

Worms Revolution PC Game

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

وقتی در سال 1995 (یعنی 19 سال پیش) اولین نسخه از بازی کرم ها (Worms) منتشر شد، هیچ کس تصور نمیکرد این بازی روزی به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

 

مضحک ترین نکته این بازی، کاراکتر ها و موضوع آن است! قهرمان های این داستان تعدادی کرم هستند که مثل قهرمان های فیلم های هالیوودی اسلحه به دست گرفته اند و با هم میجنگند!

 

شاید همین تقابل و تضاد باعث جذابیت و موفقیت بازی Worms شده باشد. کرم های نحیفی که اسلحه های غول آسا دارند!

 

از 19 سال پیش که اولین نسخه بازی Worms منتشر شد تا به امروز، 18 نسخه از این بازی تولید شده است. و این یعنی یک موفقیت چشمگیر و جهانی.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، جدیدترین نسخه از بازی کرم ها با عنوان شورش (Worms Revolution) را آماده کرده ایم که میتوانید به صورت رایگان دانلود و بازی کنید.

 

در بازی Worms Revolution نسبت به نسخه های قبلی، خشونت بیشتری وجود دارد. (هرچند این خشونت هم با وجود کاراکتر کرم ها خنده دار است)

اسلحه هایی که در این نسخه وجود دارند بسیار پیشرفته تر هستند و قدرت تخریب بیشتری دارند. ضمن اینکه گرافیک بازی نیز بسیار پیشرفت کرده و کاملا سه بعدی است.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، بازی و سرگرمی، بازی های کامپیوتر ، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 18:44 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نسخه جدید دایرکت ایکس

DirectX 9.29.1974

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

دایرکت ایکس چیست؟

Microsoft DirectX شامل مجموعه ای از رابط های کاربردی (API) است که وظیفه آن هماهنگ سازی کدهای برنامه نویسی گرافیکی (مثل بازی ها و نرم افزارهای سه بعدی) با سخت افزار کامپیوتر است. به همین دلیل بیشتر نیاز کاربران ویندوز به DirectX ، وقتی است که میخواهند یک بازی سه بعدی نصب کنند.

 

وقتی که یک کمپانی بازی سازی اقدام به تولید یک بازی برای ویندوز میکند، از رابط هایی که قبلا توسط مایکروسافت ارائه شده است کمک میگیرد. بنابر این وقتی شما به عنوان یک کاربر آن بازی را نصب میکنید، باید توابع DirectX را در ویندوز خود داشته باشید تا بازی قابل اجرا باشد. این موضوع برای نرم افزارهای گرافیکی و سه بعدی سازی نیز صدق میکند.

 

همانطور که گفته شد، DirectX شامل مجموعه ای از رابط های مایکروسافت است. این رابط ها عبارتند از:

 

DirectDraw, Direct3D, DXGI, DirectInput, DirectPlay, DirectSound, DirectSound3D, DirectMusic,
DirectX Media, DirectX Transform, DirectShow, DirectX Media Objects, DirectSetup

 

همگی این اجزا، مجموعه ای با عنوان مایکروسافت دایرکت ایکس را تشکیل میدهد.

 

 

آیا شما به نصب DirectX نیاز دارید؟

اگر کاربر ویندوز هستید، قطعا باید دایرکت ایکس را روی ویندوز خود داشته باشید. البته همه نسخه های ویندوز به صورت پیش فرض دارای DirectX هستند. اما ممکن است برای یک بازی یا نرم افزار خاص، نیاز به نسخه جدیدتری از دایرکت ایکس داشته باشید. و یا ممکن است به دلیل مشکلات نرم افزاری، بخشی از رابط های دایرکت ایکس پاک شده باشند.

 

اگر برای اجرای یک بازی یا نرم افزار با خطای DirectX مواجه شدید، یعنی لازم است که یک نسخه جدید آن را نصب کنید.

 

 

نصب نسخه جدید DirectX چه مزایایی برای ویندوز دارد؟

- افزایش شتاب کارت گرافیکی

- بهینه سازی گرافیکی سیستم از نظر نرم افزاری و سخت افزاری

- فعال سازی قابلیت های جدید در کارت گرفیک های پیشرفته

- افزایش سرعت سیستم در هنگام اجرای بازی های جدید

- رفع خطاهای مربوط به DirectX

- افزایش راندمان صوتی سیستم

 

 

کدام نسخه DirectX ؟

نرم افزار DirectX در نسخه های مختلفی ارائه شده است. و هر نسخه آن هم دارای چندین آپدیت است. اینکه شما به کدام نسخه از دایرکت ایکس نیاز دارید، بستگی به بازی یا نرم افزاری دارد که نیازمند DirectX است. یعنی بستگی به این دارد که آن کمپانی بازی سازی از رابط های کدام نسخه در بازی خود استفاده کرده باشد.

 

اما پرکاربرد ترین نسخه DirectX برای کاربران ویندوز، نسخه 9 است. با نصب این نسخه، اکثر بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی بدون مشکل اجرا میشوند.

 

جدیدترین آپدیت از DirectX 9 را میتوانید در ادامه مطلب از سرزمین دانلود دریافت کنید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، کاربردی، سایر نرم افزارهای کاربردی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 18:42 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 دانلود نرم افزار طراحی منو و ساخت DVD فیلم

DVDStyler 2.6

داتلود از دهکده دانلود

 

برای اینکه بتوانید فیلم های خود را روی DVD رایت کنید به صورتی که این DVD روی دستگاه های خانگی قابل نمایش باشد، باید از نرم افزارهای مخصوص این کار کمک بگیرید. این نرم افزارها میتوانند یک DVD فیلم استاندارد بسازند که روی همه دستگاه های DVD قابل پخش باشد.

 

یکی از این نرم افزارها، DVDStyler است. نرم افزار DVDStyler نه تنها میتواند فیلم های کامپیوتری شما را به صورت یک DVD تصویری استاندارد در بیاورد، بلکه قادر است منوهای زیبایی نیز برای آن طراحی کند.

 

در واقع مهم ترین تفاوت نرم افزار DVDStyler با سایر برنامه های ساخت فیلم DVD، امکانات وسیع آن برای ساخت منوی DVD است.

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید.


موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار های کامپیوتر، مالتی مدیا، انواع ابزار CD و DVD، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 18:41 ] [ mohammad mahdi ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

اینم یادگاری از من در ای دنیایی مجازی ... ..سلامی چو بوی خوش آشنایی.. ..بدان مردم دیده ی روشنایی.. به وبلاگم خوش اومدین امیدوارم لحضات خوشی را در وبلاگ بگذرونید .. نظر یادتون نره ............................................... دانلود در ادامعه مطالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده دانلود رایگان و آدرس downloadfreevillage.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موضوعات وب
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1395
اسفند 1394 بهمن 1394 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 277
بازدید دیروز : 267
بازدید هفته : 751
بازدید ماه : 725
بازدید کل : 134791
تعداد مطالب : 598
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک