دهکده دانلود رایگان
مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

 دانلود بازی هالک، مخصوص کامپیوتر

Hulk PC Game

 دانلود از دهکده دانلود

 

 

 

احتمالا همه شما با شخصیت هالک، این غول سبز شکست ناپذیر آشنا هستید.

 

در ادامه معرفی محبوب ترین بازی های کامپیوتری، در این مطلب یکی از بهترین نسخه های بازی Hulk را برای شما آماده کرده ایم.

 

کاراکتر هالک، دانشمندی است که با کشف یک فرمول جدید توانسته است خود را به یک غول قدرتمند سبز رنگ تبدیل کند. اما در هنگام تبدیل شدن از یک انسان معمولی به هالک، خلق و خوی انسانی خود را نیز از دست میدهد و به هیولایی خشن تبدیل میشود که هیچ چیز جلودارش نیست.

 

صحنه های اکشن و مبارزه در بازی Hulk بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده اند. و شما در هنگام کنترل شخصیت هالک، کاملا قدرت بی پایان او را حس میکنید. هالک میتواند هر چیزی را از روی زمین بلند کند و هر دیوار و ساختمانی را فرو بریزد. حتی هلیکوپتر ها و تانک های دشمنان نیز از قدرت هالک در امان نیستند.

 

دشمن شما در این بازی، افرادی هستند که میخواهد شما را دستگیر کرده و به فرمول جادویی هالک دست پیدا کنند.

 

کنترل بازی هالک بسیار آسان و لذت بخش است. این بازی را میتوانید توسط کیبورد و بدون نیاز به جوی استیک به راحتی انجام دهید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس نسخه کامل آن را دانلود کنید.

 

 


موضوعات مرتبط: بازی و سرگرمی، بازی های کامپیوتر ، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 21 شهريور 1393برچسب:, ] [ 23:7 ] [ mohammad mahdi ] [ ]

 بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

بازی Neverhood در سال 1996 (یعنی تقریبا 18 سال پیش) منتشر شد. اما بدون شک، یکی از زیباترین بازی های کامپیوتری است که تا به امروز ساخته شده است.

 

با گذشت 18 سال از انتشار Neverhood، این بازی همچنان طرفداران سرسختی در سراسر جهان دارد. داستان بسیار زیبا، سیستم بازی خلاقانه، گرافیک منحصر به فرد، و معماهای پیچیده این بازی، از جمله دلایل محبوبیت این بازی هستند.

 

در بازی Neverhood، چالش اصلی بین کاراکتر اصلی بازی (Klaymen) و خالق این بازی (با نام مستعارHoborg) رخ میدهد. ماجرا از این قرار است که Hoborg یک داستان را خلق کرده و اکنون Klaymen میخواهد داستان را تغییر دهد.

 

شخصیت اصلی بازی (Klaymen) در یک شهر خمیری با نام Neverhood سرگردان و تنها مانده است. در این شهر خمیری همه چیز عجیب است. و انگار همه چیز دست به دست هم داده اند تا Klaymen برای همیشه در این شهر باقی بماند.

 

بازی Neverhood از ابتدا تا انتها دارای معماهای عجیب و پیچیده است. شیوه عجیب روایت داستان، شما را به شدت درگیر این بازی خواهد کرد.

 

از نظر تکنیکی، محیط بازی Neverhood و تمام حرکات آن توسط خمیرهای واقعی ساخته و عکسبرداری شده است. همین موضوع، محیط بازی را بسیار تاثیرگذار میکند.

 

(متاسفانه گزارش هایی در مورد همزاد پنداری شدید برخی افراد با شخصیت Klaymen، و نشانه های افسردگی در آنان در اینترنت منتشر شده است. که این نشان دهنده شدت تاثیر داستان این بازی است. به همین دلیل اگر نشانه های افسردگی در شما وجود دارد، به هیچ عنوان این بازی به شما توصیه نمیشود)

 

شما باید با حل معماها و طی کردن مراحل این بازی، تاج پادشاهی شهر را که متعلق به شماست پس بگیرید. تنها شخصیت زنده این بازی، خود شما هستید. و با پیشرفت در بازی، به تدریج داستان کامل Neverhood برای شما روایت میشود.

(به شیوه ای بسیار جالب، درست در آخرین مرحله بازی است که شما متوجه ماجرای واقعی شهر Neverhood میشوید)

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده، و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

 

 


موضوعات مرتبط: بازی و سرگرمی، بازی های کامپیوتر ، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 21 شهريور 1393برچسب:, ] [ 23:5 ] [ mohammad mahdi ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

اینم یادگاری از من در ای دنیایی مجازی ... ..سلامی چو بوی خوش آشنایی.. ..بدان مردم دیده ی روشنایی.. به وبلاگم خوش اومدین امیدوارم لحضات خوشی را در وبلاگ بگذرونید .. نظر یادتون نره ............................................... دانلود در ادامعه مطالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده دانلود رایگان و آدرس downloadfreevillage.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موضوعات وب
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1395
اسفند 1394 بهمن 1394 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 337
بازدید دیروز : 267
بازدید هفته : 811
بازدید ماه : 785
بازدید کل : 134851
تعداد مطالب : 598
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک